KOMUNIKUOTI NEGALIMA STABDYTI – naudingi patarimai verslui karantino akivaizdoje

KOMUNIKUOTI NEGALIMA STABDYTI – naudingi patarimai verslui karantino akivaizdoje

Svarbu tai, kad kalbant apie įprastą prekės ženklo dialogą su sava auditorija, galioja ta pati viena taisyklė – jei nutylate,...
MOKYTIS IŠ PRAEITIES KLAIDŲ: KUO PASIŽYMĖJO PREKĖS ŽENKLAI NE TIK ĮVEIKĘ BET IR SUKLESTĖJĘ PRAEITIES KRIZIŲ METU?

MOKYTIS IŠ PRAEITIES KLAIDŲ: KUO PASIŽYMĖJO PREKĖS ŽENKLAI NE TIK ĮVEIKĘ BET IR SUKLESTĖJĘ PRAEITIES KRIZIŲ METU?

Bet mums įdomiau, kaip šioje situacijoje  elgėsi prekės ženklai, kurie didžiųjų krizių metu ir po jų ne tik išliko, bet...
VERSLO KOMUNIKACIJA KORONAVIRUSO SĄLYGOMIS: NEIŠSIŽADĖKIME SAVO VERTYBIŲ IR KLIENTŲ

VERSLO KOMUNIKACIJA KORONAVIRUSO SĄLYGOMIS: NEIŠSIŽADĖKIME SAVO VERTYBIŲ IR KLIENTŲ

„Visi turime prisitaikyti prie pasikeitusių sąlygų, elgtis sąmoningai ir apdariai. Nepamirškime, kad  sąvoka „krizė“ (graikų k. -  krisis)  reiškia ne...
Ultraminimalizmas,  „Op Art“ ar Izometrija: ką matysime šių metų 2020 reklamos dizaine?

Ultraminimalizmas, „Op Art“ ar Izometrija: ką matysime šių metų 2020 reklamos dizaine?

Sudėtingos sąvokos paprastai ir kas bus madinga šiais metais – naujausiomis įžvalgomis dalinasi vyriausioji reklamos agentūros „Stand Up“ grafikos dizainerė...
Pamirštos reklamos paslaptys: sveiki sugrįžę į 1980-uosius!

Pamirštos reklamos paslaptys: sveiki sugrįžę į 1980-uosius!

Sparnuotoji pasaulį gelbėjusio Terminatoriaus frazė „I‘ll be Back“ iš 1984 metais pasirodžiusio filmo puikiai tinka, kai norime suvokti dabartinius pokyčius...
Metų vaizdai: ką jūsų klientai norės matyti reklamoje

Metų vaizdai: ką jūsų klientai norės matyti reklamoje

Idėjos, temos, spalvos, vizualinė komunikacija, reklamų dizainas ir skaitmeninė estetika: kokios kūrybinių agentūrų prognozės 2020 metams?