Stand UP reklamos agentūra
Apie Projektai Tinklaraštis Komanda Kontaktai English MENU CLOSE

Stand UP reklamos agentūra

Stand UP reklamos agentūraStand UP reklamos agentūra
  • Apie
  • Kontaktai
  • Privatumo politika
  • Projektai
  • Tinklaraštis
  • Facebook
  • Twitter
  • Behance

2021 metų grafinio dizaino tendencijos

Tinklaraštis ON 2020 gruodžio 10

Nauji metai neišvengiamai simbolizuoja atsinaujinimo ir pokyčių pradžią daugelyje sričių – norėdami tobulėti privalome keistis. Pasaulis pasitinka naujas gyvenimo būdo, mados, meno….ir grafinio dizaino tendencijas. Kuo gi 2021 – aisiais metais turės vadovautis profesionalūs dizaineriai, siekdami sukurti sėkmingus, populiarius ir kvapą gniaužiančius grafinio dizaino darbus?

3D formos

3D grafika nėra visiškai nauja grafinio dizaino tendencija, tačiau kiekvienais metais ji tampa vis „kietesnė“. Įspūdingos trimatės formos naudojamos skaitmeninėje erdvėje tam, kad atkreiptų vartotojų dėmesį, o išsiskirti iš konkurentų padeda judesiai ir animacija. Taip pat populiaru derinti 3D objektus su nuotraukomis bei plokščiomis iliustracijomis, o 3D tipografikoje naudoti tikroviškas tekstūras, ištrinant ribą tarp realybės ir skaitmeninės erdvės.

3D objektai

Optinė iliuzija

Sėkmingai įsitvirtinusi grafiniame dizaine 2020 – aisiais, optinės iliuzijos tendencija žengia ir į 2021 metus. Mūsų smegenims nelengva suvokti optinių iliuzijų reikšmę, todėl mums įdomu jas stebėti ir nagrinėti. Abstrakti ir dinamiška iliuzija žavi ir priverčia sustoti – tad, jeigu optinės iliuzijos stilistiškai tinka jūsų dizainui – drąsiai jas naudokite.

Tipografikos chaosas

Taisyklės sukurtos tam, kad jas galėtume laužyti – taip trumpai galima apibūdinti kitų metų tipografiką. Nestandartinių šriftų naudojimas grafiniame dizaine prasidėjo dar prieš metus. Tačiau 2021 metams prognozuojamas tipografinis chaosas, pasižymintis „padriku“ žodžių bei raidžių lygiavimu, skirtingu raidžių dydžiu bei netaisyklinga jų tvarka.

Monochromas, dvispalviškumas (duotone) ir mažiau spalvų (colorless)

Monochrominių spalvų bei dvispalviškumo (duotone) tendencijos kaskart vis sugrįžta tarp populiariausių grafinio dizaino bruožų . Vartotojų akys greitai pavargsta nuo ryškių spalvų, o panašūs spalvų atspalviai – atpalaiduoja. Monochrominės spalvos arba dvispalviškumas padeda suprasti komplikuotą grafiką, kas ypač aktualu smulkių detalių iliustracijoms arba infografikams. Kitais metais bus populiari prigesintų spalvų paletė (colorless) – beveik juodai – balta, kuri sukuria nostalgijos jausmą ir atpalaiduoja mintis, o tai ypač reikalinga šiuo įtemptu laikotarpiu.

Aukso efektas

Metalinės tekstūros efektai buvo populiarūs bei mėgiami dizainerių ir anksčiau, todėl nenuostabu, kad ši tendencija vėl sugrįžo. Tačiau vizualiai įspūdingiausias metalas išlieka auksas: matinis, blizgus, atspindintis šviesos efektus, reljefinis ar išgraviruotas – 2021 metais auksas tiks bet kokiame pavidale. Neišvengiamai jis suteikia prabangų ir brangų pojūtį, todėl kartais užtenka tik vienos auksinės detalės, kad dizainas virstų stulbinančiu. Taip pat auksas bus derinamas kartu su kitomis medžiagomis – tokia kombinacija suteikia ryškų kontrastą, kuris negali nesužavėti auditorijos.

Gamtos įkvėptas dizainas

Gamtos įkvėpto dizaino tendencijos, po šių nelengvų 2020 metų, buvo nuspėjamos. Kadangi vizualieji menai jautriai reaguoja į aplinką ir įvykius, visuotinė pandemija padarė savo įtaką ir dizainui – idėjos pamėgdžioti gamtą, naudojant ją atkartojančius motyvus, natūralias šviesas, švelnesnes, žemiškas spalvas ir tonus, lenktas ir lengvas linijas. Tai artima minimalizmo tendencijoms, kurios pasižymi prislopintomis spalvų paletėmis, iliustracijomis, spalvų filtrais, sukuriančiais natūralią atmosferą, tekstūras su medžiu, akmeniu ir kt.
Dabartinės pandemijos padėties šalutinis poveikis yra gamtos ilgesys. Nenuostabu, kad žmonės, ilgą laiką negalėję jausti pilnavertiškos laisvės, ieško būdų, kaip ja pasimėgauti. Taip pat prie šios tendencijos išryškėjimo prisidėjo „tvaraus“ dizaino ir mados poreikis, sumažėjęs plastiko naudojimas – keičiant jį į natūralias, perdirbamas medžiagas.

Animacinių filmų personažų iliustracijos

Iliustracijų naudojimas grafiniame dizaine – geras sprendimas, nes jų nuotaika, stilistika, personažai bei spalvų paletė lengvai įsimenama. Kitais metais bus populiaru pritaikyti animacinių filmų personažus iliustracijose. Jos puikiai tinka prekės ženklui, sukuria nuotaikingą produkto ar svetainės atmosferą ir yra nepaprastai daugiafunkcinės. Personažą galite naudoti svetainėje, socialinių tinklų komunikacijoje, plakatuose, pristatymo medžiagoje – galima sakyti, funkcionalumui nėra jokių apribojimų.

Emoji dizainas

„Emoji“ – tai nauja piktogramų forma, leidžianti vartotojams žinutėse išreikšti emocijas. 2021 – aisiais „emoji“ bus naudojami ne tik socialiniuose tinkluose, bet ir grafiniame dizaine. Jie sukelia reakcijas ir atsakus, pagerina nuotaiką ir išreiškia pagrindinius jausmus. Prognozuojama, kad „emoji“ dizaine įsitvirtins ilgam ir bus populiarūs dar ne vienus metus.

. 

Taigi dizaineriai tikrai turės ką pasiūlyti savo klientams, kurie norės sužibėti išskirtiniais vizualinio identiteto pokyčiais ar išraiškingais, nuotaikingais ir nestandartiškais vizualinės komunikacijos sprendimais.

2021 – aisiais būkite drąsūs, ryškūs ir pastebimi!

PREV
NEXT

Leave a Comment Cancel Reply

  • Archyvai

    • 2021 m. vasario mėn.
    • 2021 m. sausio mėn.
    • 2020 m. gruodžio mėn.
    • 2020 m. lapkričio mėn.
    • 2020 m. spalio mėn.
    • 2020 m. rugsėjo mėn.
    • 2020 m. rugpjūčio mėn.
    • 2020 m. birželio mėn.
    • 2020 m. gegužės mėn.
    • 2020 m. balandžio mėn.
    • 2020 m. kovo mėn.
    • 2020 m. vasario mėn.
    • 2020 m. sausio mėn.
    • 2019 m. lapkričio mėn.
  • Kategorijos

Susisiekite / Sekite mus

© 2019 STAND UP. Visos teisės saugomos

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami "Sutinku" ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu.
Privatumo politikaSutinku
Privatumo politika

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.