Stand UP reklamos agentūra
Apie Projektai Paslaugos Tinklaraštis Komanda Kontaktai +370 609 94644 English MENU CLOSE

Stand UP reklamos agentūra

Stand UP reklamos agentūraStand UP reklamos agentūra
  • Apie
  • Projektai
  • Tinklaraštis
  • Komanda
  • Kontaktai
  •   +370 609 94644
  • English
  • Facebook
  • Twitter
  • Behance

2023 METŲ REKLAMOS DIZAINO TENDENCIJOS. KURSIME RYŠKIAU

Tinklaraštis ON 2023 sausio 2

Blizgučiai ir žėrintys motyvai 2022 metų gale atsirado ne šiaip sau, tai lyg preliudija į tai, ko galima tikėtis 2023 metais. Žmonės pavargo, o gal jau įprato gyventi sunkmečiu ir nuolat besikeičiančiomis sąlygomis, kurios atrodo tapo norma, todėl pasiilgę gerų naujienų, po truputį patys pradeda kurti šventinę nuotaiką, todėl 2023 metais neišvengiamai dizainą kursime ryškiau ir atnešime šiek tiek daugiau optimizmo ir laimės į reklaminių kampanijų dizainus.

 

METŲ SPALVA

2023 metų spalva tapo 18-1750 Viva Magenta, kurią išrinko Pantone spalvų institutas. Viva Magenta spalva yra kilusi gamtoje iš raudonos spalvos kokosų pluošto ir yra viena vertingiausių natūralių, stipriausių ir ryškiausių dažiklių visame pasaulyje. Tai energinga spalva, kuri simbolizuoja stiprybę, drąsą, suteikia optimizmo, kurio taip trūko pastaraisiais metais.

Kaip teigia „Pantone“, tai maištinga ir įžūli spalva, perteikianti troškimą gyventi ir kviečianti švęsti gyvenimą.

 

MAKSIMALIZMAS

Esate girdėję posakį, kad „mažiau yra daugiau“? 2023 metais ši taisyklė trauksis, o jos poziciją po truputį perims maksimalizmas, kuris visada laužė taisykles ir tikėjo, kad „daugiau yra geriau“. Ryškių spalvų deriniai, ryškios tipografijos, pasikartojantys motyvai, daugiasluoksniai vaizdai, maksimaliai išnaudota erdvė, atvirkščias ar kreivas tekstas, didelis ir storas šriftas – tikriausias maksimalizmas. Stand UP reklamos agentūros kūrybos vadovė Inesa Budginė pabrėžia, kad tai stilius tiems, kurie nori išsiskirti ir sulaužyti jau nusistovėjusį ir gal šiek tiek pabodusį minimalizmo standartą.

 

UTILITARISTINIS DIZAINAS

Šis grafinio dizaino stilius tapo populiarus kuriant internetines svetaines ar programas, savo minimalizmu, paprastumu, aiškumu ir lengvumu naudoti, naršyti. Toks dizainas suteikia vartotojui pasitikėjimo jausmą, yra super paprastas, be chaoso, ryškių detalių, tačiau turi riziką susilieti su aplinka, todėl siūloma nepamiršti įsivesti spalvų ar linijų atskiriančių informaciją.

 

FOLIJAVIMAS

Blizgės ne tik damų bateliai ant raudono kilimo, bet tikėtina, kad ir prekės ženklų dizainai nevengs blizgančių efektų, tad folijavimo efektas aktualus ir 2023 metais. Šį efektą ne kartą norėta išmesti iš tendencijų sąrašo, bet akivaizdu, kad jis atsilaikė, tačiau šiek tiek keičia savo veidą. Rekomenduojama rinktis ne tik klasikinę aukso foliją, bet ir kitus pospaudinės technologijos metodus. Itin populiaru – holograminį efektą turinti folija ar neoninės spalvos.

 

ERDVINIŲ OBJEKTŲ ATVAIZDAVIMAS 2D ILIUSTRACIJOMIS

Toks dizainas susideda iš minimalių šešėlių, gradientų, smulkių detalių ir 3D efekto, kurie visumoje suteikia dimensijos efektą. Šis stilius tapo populiarus technologijų pramonėje, kuris sukuria racionalų ir efektyvų dizainą, o tai palengvina internetinės svetainės dizaino įkėlimą, dydžio keitimą ir išlaiko aukštos raiškos kokybę. Taipogi šis stilius suteikia dizaineriui laisvę laužyti anatomijos standartus ir taisykles, o svarbiausia jis vis dar patrauklus sekančiais metais, bei puikiai iliustruoja ir geba paaiškinti vaizdais, taip prisitaikant prie vartotojo, kuris nebemėgsta skaityti.

 

RYŠKUS (IŠDYKĘS) MINIMALIZMAS

Šis grafinio dizaino stilius iš esmės atspindi minimalizmą, tačiau 2023 metais pastarasis pasipildo storesnėmis linijomis ar ryškesnėmis spalvomis. Dažnai tokiam dizainui taikomas vienas iš dviejų stilių: arba naudojamas vienas dramatiškas elementas, siekiant suteikti vizualinį susidomėjimą, arba viskas sumažinama iki esminių dalykų. Tokiu stiliumi dizainas atrodo modernus, švarus, įspūdingas, o tokie elementai, kaip maži simboliai, naudojami norint suteiki gilumo ir pažadinti susidomėjimą. Tad visiems minimalizmo gerbėjams, siūloma šiek tiek jį paįvairinti ryškiais simboliais ar detalėmis.

 

IŠRAIŠKINGA TIPOGRAFIJA

Ne paslaptis, kad tipografija – vienas iš svarbiausių grafinio dizaino elementų. Trumpa žinutė parašyta išraiškingu šriftu sustiprina vartotojo patirtį, bei labai aiškiai ištransliuoja norimą perteikti pagrindinę mintį. Vis daugiau matysime gražių, fashion ir raitytų šriftų, tad kuriant tokiu stiliumi , nepamirškime, kad vaizdinę informaciją įsisaviname daug greičiau nei skaitomąją, o abiejų šių informacijos būdų simbiozė yra daug įtaigesnė nei naudojant po vieną.

 

MINIMALISTINIS VINTAŽAS

Pasiilgote „senų gerų laikų“? Jų taip pat ilgisi Z karta, kurie net tuose laikuose negyveno. Ateinančiais metais vintažas sugrįžta! Vintažo ir minimalizmo derinys sujungia geriausias abiejų puses. Toks dizainas atrodo švarus, nestandartinis ir rafinuotas, tačiau didelė rizika perspausti ir atrodyti „old fashion“, tad būtina išlaikyti balansą ir nepersistengti per daug nukrypti į vintažą. Tai puikus sprendimas tiems, kas nori sukurti gilias tradicijas turintį prekinį ženklą, kuriam būdingas tvarumas, rankų darbas, natūralumas. Taip pat toks sprendimas tinkamas ir jaukios, nedidelės kavinukės savininkams.

 

PREKĖS ŽENKLŲ ILIUSTRACIJOS

Šiuolaikiškas vartotojas vertina originalumą ir unikalumą. Kūrybos vadovė Inesa, pabrėžia, kad šiandien prekės ženklo vizualinį identitetą gali sudaryti ne tik logotipas ir jį papildančios priemonės, tačiau ir iliustracijų rinkinys. Prekės ženklui priklausančios iliustracijos įsimena vartotojo atmintyje, dar labiau pabrėžia bendrą, išskirtinę stilistiką, tačiau reikia prisiminti, kad iliustracijos turi būti labai unikalios ir kurtos specialiai progai ar išskirtinai tam prekės ženklui.

 

MODERNIAI NATŪRALUS

Šį stilių sudaro natūralios formos ir spalvos, organiškos kompozicijos ir iliustratyvūs motyvai – visa tai elementai, sutinkami gamtoje, iš kurios kūrėjai įkvėpimo sėmėsi visais laikais. Tokie sprendimai itin tinkami verslams, kurių sritis maitinimas ar mityba, sveikų priemonių gamyba, tačiau rekomenduojama atsisakyti tiesioginių asociacijų ir visiems jau pabodusių lapelių ar gėlyčių motyvų.

 

BRUTALIZMAS

Brutalizmas buvo populiarus architektūroje dar XX a. antroje pusėje, o dabar persikelia ir į skaitmeninį dizainą. Nors dažnai brutalizmo dizainas yra laikomas aštrus ir šaltas, tačiau verta prisiminti, kad tuo pačiu šis stilius yra stiprus ir galingas, o būtent drąsiais ir stipriais sprendimais vartotojai žavėsis 2023. Tad siekiant sukurti galios ir drąsos įspūdį, rekomenduojam išbandyti brutalizmo dizainą, kurio pagalba sukursite unikalų, drąsų ir įsimintiną stilių.

 

SERIFINIS ŠRIFTAS

Nors keletą metų serifai laikyti senamadišku tonu, 2023 metais būtent jie užvaldys grafinio dizaino sceną. Tai šriftas, kuris simbolio linijos gale turi tarsi mažytę užkardėlę. Šio stiliaus šriftai suteikia dizainui specifiškumo, vizualiai atrodo elegantiškiau, bei griežčiau. Jis gali būti naudojamas bet kokiems projektams: knygoms, žurnalams, logotipams, plakatams, atvirukam, lankstinukams ir pan.

 

 

PREV
NEXT

Leave a Comment Cancel Reply

  • Archyvai

    • 2023 m. kovo mėn.
    • 2023 m. sausio mėn.
    • 2022 m. gruodžio mėn.
    • 2022 m. gegužės mėn.
    • 2022 m. kovo mėn.
    • 2022 m. vasario mėn.
    • 2022 m. sausio mėn.
    • 2021 m. gruodžio mėn.
    • 2021 m. spalio mėn.
    • 2021 m. rugpjūčio mėn.
    • 2021 m. liepos mėn.
    • 2021 m. birželio mėn.
    • 2021 m. gegužės mėn.
    • 2021 m. kovo mėn.
    • 2021 m. vasario mėn.
    • 2021 m. sausio mėn.
    • 2020 m. gruodžio mėn.
    • 2020 m. lapkričio mėn.
    • 2020 m. spalio mėn.
    • 2020 m. rugsėjo mėn.
    • 2020 m. rugpjūčio mėn.
    • 2020 m. birželio mėn.
    • 2020 m. gegužės mėn.
    • 2020 m. balandžio mėn.
    • 2020 m. kovo mėn.
    • 2020 m. vasario mėn.
    • 2020 m. sausio mėn.
    • 2019 m. lapkričio mėn.
  • Kategorijos

Susisiekite / Sekite mus

© 2019 STAND UP. Visos teisės saugomos

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami "Sutinku" ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu.
Privatumo politikaSutinku
Privatumo politika

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.