Stand UP reklamos agentūra
Apie Projektai Paslaugos Tinklaraštis Komanda Kontaktai +370 620 60799 English MENU CLOSE

Stand UP reklamos agentūra

Stand UP reklamos agentūraStand UP reklamos agentūra
  • Apie
  • Projektai
  • Tinklaraštis
  • Komanda
  • Kontaktai
  •   +370 620 60799
  • English
  • Facebook
  • Twitter
  • Behance

AKTUALUS PREKĖS ŽENKLAS: KĄ TAI REIŠKIA ŠIANDIEN?

Tinklaraštis ON 2020 gegužės 15

“KAIP?!” – mūsų klausia klientas, siekiantis išlaikyti savo prekės ženklą paklausų pokyčių drebinamoje rinkoje. Yra toks paslaptingas burtas, kuris dažnai girdimas, bet kartais menkai suprantamas, o išties į jį telpa jums rūpimas atsakymas. Jo didenybė – aktualumas. „Gartner“ tyrimų kompanijos duomenimis vienas iš TOP 3 prekės ženklo marketingo iššūkių – išlaikyti jį aktualų. Bet ką tai reiškia? Nuolatinį derinimąsi  prie kintančių savo vartotojo poreikių, dinamiškos strategijos kūrimą naujų ir esamų aktyvių konkurentų atžvilgiu ir, apskritai, daug platesnio kultūrinio ir ekonominio fono tendencijų apžvalgą ir įsiklausymą. Tačiau prieš siekiant aprėpti visą platųjį paveikslą, reikėtų gerai panagrinėti savo dalį jame. Galbūt čia ir neatsakysime, kaip atrasti svarbiausius atsakymus, bet bent padėsime užduoti sau teisingus klausimus. Taigi:

Koks jūsų išskirtinumas? „Jie tiesiog kitokie!“ – kad ir kokius sprendimus tektų priimti, keistis, kraustytis, plėstis, o gal kažko apmažinti būtina išlaikyti savo unikalų pamatą. Pagalvokite apie stipriausius prekės ženklus skirtingose kategorijose pasauliniu ar Lietuvos mąstu. Iškart suprasite, kad vos per kelias sekundes galite pasakyti, kuo jie ypatingi. Pavyzdžiui, pasaulyje populiarus „Apple“ – funkcionalumas, tolerancija, minimalus dizainas, kūrybinės, veržlios, eksperimentuojančios bendruomenės palaikymas. Išgirdus leituviškojo „Mellow“ juvelyrikos prekės ženklo pavadinimą užplūsta  pasitikėjimo, drąsos, modernumo vaizdiniai, laisvė būti savimi. Arba žurnalas „Lamų slėnis“,nepaneigsite, kad pirmos mintys sukasi apie išskirtines, idėjų kupinas istorijas, įdomų, nuotykių kupiną, stilingą naujosios kartos gyvenimą.

Ar jūsų centre – vartotojas? Ar kalbatės su savo klientais? Šiandien apstu būdų tai padaryti, tiek greito testo, tiek atvirų klausimų ir kitokiomis formomis. Vienas geriausių patarimų – negalvokite už kitus. Klauskite. O tada spręsite išties aktualias, o ne numatomas, problemas kartu. Kaip pavyzdžiui, ekologiškų apatinių drabužių danų prekės ženklas „Organic Basics“. Visų pirma, reikia sutikti, kad jie turi savo unikalią žinutę ir tai juos daro stipriais. Bet kas daro juos dar aktualesniais klientui – tai nuolatinė komunikacija. 208 tūkstančius sekėjų Instagram paskyroje turinti įmonė „stories“ klausimų pavidalu nuolat palieka vietos vartotojų klausimams ir būtinai atsakymams. Nuo klausimų apie tiekėjus iki naujos produkcijos ar net poreikio naujai linijai užklausų! Bravo.

Kokią patirtį teikiate?

Atsiminkite, kad patirtis šiandien nusveria ir kainą ir patį produktą. Kaip jūsų prekės ženklas „patiriamas“ kasdien, visose medijose, komunikacijos kanaluose, kaip jūs tas pačias pamatines emocijas nešate visose medijose? Ar tai atitinka jūsų kasdienius veiksmus? Pavyzdžiui, tvarių drabužių prekės ženklas „Makara Wear“. Visuose tinkluose matome nuoseklią vizualią komunikaciją, palaikančią unikalumą, moterų ekspresyvumą, o šalia to ir planetos bei jos gyventojų gerovę. Socialiniuose tinkluose dalinamasi faktais apie užterštumą, skatinama sąžininga darbo jėga, skelbiami naujų perdirbtų medžiagų atradimai, jie realiai pritaikomi gamyboje, o galiausiai – užsakymas pasiekia jus tvarioje ekologiškoje pakuotėje. Įkūrėja asmeninėje paskyroje laikosi tos pačios filosofijos, dalinasi drąsiu kitokio kelio įkvėpimu. Viskas sako viena, kuria vieną vaizdą, o svarbiausiai – vieną, stiprią it kumštis klientų bendruomenę.

Ar jūs tikrai atpažįstami?

Ar jus atpažintų net be logotipo ženkliuko? Kaip tai susiję su aktualumu? Pažiūrėkime į visą platųjį įvaizdžio paveikslą. Tęsiant prieš tai buvusį punktą apie patirtį, tai vizuali išraiška yra jūsų prekės ženklo patirties dalis. Ženklo, kuris turi vientisą komunikaciją ir vizualią emociją visose komunikacijos priemonėse. Tai padeda sukurti atpažįstamumą, o kai jaučiamės, kad prekės ženklas atspindi mus tiek komunikuojamų vertybių, tiek vaizdų išraiška, norime tapatintis. Norime dalintis su kitais, nes pažinimas ir familiarumas tai skatina. Kaip, pavyzdžiui, Vilniaus miesto plėtros agentūros „Go Vilnius“ žinutės. Originali komunikacija, idėjos, plius investicija į vieningus tęstinius stiprius vizualus – turime dešimtis tūkstančių vienijančią bendruomenę, kuri noriai skleidžia ir dalinasi. Turbūt sutiksite, kad nei vienas miesto plėtros centras Lietuvoje nėra taip aktyviai sekamas ne tik miesto gyventojų, bet ir lankytojų.

 Ar eksperimentuojate?

Nauji vėjai, eksperimentai, idėjos – tai neatsiejama išlikimo ir aktualumo sudedamoji dalis. Gebėti žongliruoti įvykiais, naujausiomis technologija, o gal priešingai, sugrąžinti senasias – kitaip. Pavyzdžiui, kino teatras „Žmonės Cinema“. O kas jei prie unikalaus kino repertuaro pridedame galimybę iš restoranėlio pasiimti taurę raudono vyno ir, patogiai įsitaisius krėsle ar sėdmaišyje, gurkšnoti kartu su personažais. Negalite atvykti? Nieko tokio – unikalią filmų patirtį galite nusipirkti online platformoje. Karantinas? Taip, salės užvėrė duris, bet juk turime pakankamai vietos kinui po atviru dangumi.

Taigi, įkvepiam, iškvepiam ir važiuojam pirmyn. O jei atrodo kartais atrodo, kad tampa per sunku sudėti reikiamas detales patiems – užsukite, mūsų komandos idėjų klodai atviri!

 

PREV
NEXT

Leave a Comment Cancel Reply

  • Archyvai

    • 2023 m. kovo mėn.
    • 2023 m. sausio mėn.
    • 2022 m. gruodžio mėn.
    • 2022 m. gegužės mėn.
    • 2022 m. kovo mėn.
    • 2022 m. vasario mėn.
    • 2022 m. sausio mėn.
    • 2021 m. gruodžio mėn.
    • 2021 m. spalio mėn.
    • 2021 m. rugpjūčio mėn.
    • 2021 m. liepos mėn.
    • 2021 m. birželio mėn.
    • 2021 m. gegužės mėn.
    • 2021 m. kovo mėn.
    • 2021 m. vasario mėn.
    • 2021 m. sausio mėn.
    • 2020 m. gruodžio mėn.
    • 2020 m. lapkričio mėn.
    • 2020 m. spalio mėn.
    • 2020 m. rugsėjo mėn.
    • 2020 m. rugpjūčio mėn.
    • 2020 m. birželio mėn.
    • 2020 m. gegužės mėn.
    • 2020 m. balandžio mėn.
    • 2020 m. kovo mėn.
    • 2020 m. vasario mėn.
    • 2020 m. sausio mėn.
    • 2019 m. lapkričio mėn.
  • Kategorijos

Susisiekite / Sekite mus

© 2019 STAND UP. Visos teisės saugomos

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami "Sutinku" ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu.
Privatumo politikaSutinku
Privatumo politika

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.