Stand UP reklamos agentūra
Apie Projektai Paslaugos Tinklaraštis Komanda Kontaktai +370 609 94644 English MENU CLOSE

Stand UP reklamos agentūra

Stand UP reklamos agentūraStand UP reklamos agentūra
  • Apie
  • Projektai
  • Tinklaraštis
  • Komanda
  • Kontaktai
  •   +370 609 94644
  • English
  • Facebook
  • Twitter
  • Behance

Apie gerą reklamą – be rožinių akinių

Tinklaraštis ON 2020 vasario 17

“Visi gali už pinigus, o gali nemokamai?!”

„Šūkis – geras, dizainas – gražus. O kodėl tiek daug kainuoja?“ – prieš patvirtintos reklaminės kampanijos paleidimą kraipo galvą verslininkas.

Reklamos agentūros veikla susijusi ne tik su kūryba. Aišku, būna atvejų, kai genialios mintys aplanko sapnuose. Bet įprastai efektyvios reklamos sukūrimas susijęs su daugeliu nematomų užsakovui dalykų: strateginiu planavimu, tikslinės auditorijos tyrimu, įmonės įvaizdžio suformavimu, parduodamų produktų ar paslaugų analize, išskirtinumo paieška, biudžeto formavimu ir t. t. Ne veltui profesionali reklamos kampanija lyginama su specialiųjų pajėgų operacija: neužtenka žinoti, kaip laikyti ginklą rankoje. Būtina išmanyti, kaip, kur ir kodėl iš jo iššauti.

„Iš tokių sudėtinių dalių ir gimsta išvada, ar šūkis – veiksmingas (o ne geras, patinkantis įmonės vadovui ar atsakingiems asmenims), ar reklamos dizainas duos grąžą. Galutinis rezultatas priklausys nuo tikslingai parinktų reklamos kanalų ir nustatytų potencialių pirkėjų. Todėl tai negali būti nemokama ar kainuoti mažai. Kūryba, mąstymas, planavimas ir šaltas išskaičiavimas – keturi banginiai, ant kurių gyvuoja šiuolaikinė reklama“, – kasdienio darbo užkulisius atveria Klaipėdoje jau 11 metų veikiančios reklamos agentūros „Stand Up“ vadovė Inesa Budginė.

Kaip viskas vyksta?

Koordinuoti veiksmai nuo pirmosios sekundės – tai garantuoja profesionali reklamos agentūra. „Spec. operacija“ prasideda nuo susitikimo su užsakovu ir verslo problemos, kurią pageidaujama išspręsti reklamos pagalba, išaiškinimo.

Po susitikimo reklamos agentūra ruošia vadinamąjį „brifą“, dokumente įvardinami užsakovo pageidavimai, verslo lūkesčiai, įmonės konkurencingumas rinkoje, tyrimai ir kiti organizaciniai klausimai. Tada nustatomi terminai, biudžetas ir tikslai.

„Ir tik tada prasideda kūrybinis procesas: po idėjų generavimo visi siūlymai suskirstomi į perspektyvius ir neefektyvius. Gryninamos viena ar dvi atrinktos idėjos, po to kūrybinė komanda ar reklamos agentūros vadovas pristato viską užsakovui, – pasakoja I. Budginė.

-Kas vyksta po to: reklaminės kampanijos užsakovas gali vienai ar kitai savaitei padaryti pertrauką ir tik po to pranešti savo sprendimą. Jeigu užsakovas atsisako siūlymo – kūrybinis procesas prasideda iš pradžių. Jeigu patvirtina – iš naujo tvirtinamas biudžetas ir kampanijos įgyvendinimo terminai. Tokia mūsų darbo realybė.“

Jau reklamuojame, bet dar – ne finišas

Po galutinio pasirengimo prasideda reklamos kampanijos įgyvendinimas: reikalingų priemonių sukūrimas, reklamos ištransliavimui būtinų kanalų parinkimas, pasirašomos sutartys su trečiosiomis šalimis. Be to, visa medžiaga turi pasirodyti reikiamu laiku, reikiamoje vietoje ir neviršijant numatyto biudžeto. Kad kampanija nepavirstų į chaotiškų veiksmų kratinį – atsako reklamos agentūra.

„Darbas tuo nesibaigia: mūsų reklamos agentūra seka reklamos efektyvumą, matuoja tikslinės auditorijos pasiekiamumo rodiklius. Žinoma, atsižvelgiame į skirtingus parametrus: pažinimo, elgesio ir emocinį aspektus. Kitaip verslas juk nesupras, ar išsikelti tikslai buvo pasiekti, – sako „Stand Up“ vadovė.

-Manęs dažnai klausia, ar esame atradę sėkmės formulę? Procesai yra senai sudėlioti, tačiau kūrybai negalioja jokios formulės. Kiekviena reklamos kampanija – tai lyg atskirai išgyventa istorija: jokių sutapimų, jokių panašumų, jokių šablonų, nes kiekvienas verslas – savaip unikalus ir išskirtinis. Mūsų tikslas, kad reklama būtų ne graži ar ne graži akcininkui ar sekretorei, o veiksminga. Dėl to kartais tenka laužyti ietis su verslininkais, manančiais, kad sėkmingos reklamos paslaptis slypi išgerto kavos puodelio dugne. Arba įsitikinusiais, kad rentabilu ir mokama tik tai, ką jie daro patys. Deja, bet po įmonės vadovo frazės „Visi gali už pinigus, o tu padaryk nemokamai“, geriau iš karto atsisveikinti nei gaišti laiką visų procesų išaiškinimui. Esame profesionali reklamos agentūra, kuri pasiruošusi padėti patyrusiems verslams.“

PREV
NEXT
  • Archyvai

    • 2023 m. kovo mėn.
    • 2023 m. sausio mėn.
    • 2022 m. gruodžio mėn.
    • 2022 m. gegužės mėn.
    • 2022 m. kovo mėn.
    • 2022 m. vasario mėn.
    • 2022 m. sausio mėn.
    • 2021 m. gruodžio mėn.
    • 2021 m. spalio mėn.
    • 2021 m. rugpjūčio mėn.
    • 2021 m. liepos mėn.
    • 2021 m. birželio mėn.
    • 2021 m. gegužės mėn.
    • 2021 m. kovo mėn.
    • 2021 m. vasario mėn.
    • 2021 m. sausio mėn.
    • 2020 m. gruodžio mėn.
    • 2020 m. lapkričio mėn.
    • 2020 m. spalio mėn.
    • 2020 m. rugsėjo mėn.
    • 2020 m. rugpjūčio mėn.
    • 2020 m. birželio mėn.
    • 2020 m. gegužės mėn.
    • 2020 m. balandžio mėn.
    • 2020 m. kovo mėn.
    • 2020 m. vasario mėn.
    • 2020 m. sausio mėn.
    • 2019 m. lapkričio mėn.
  • Kategorijos

Susisiekite / Sekite mus

© 2019 STAND UP. Visos teisės saugomos

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami "Sutinku" ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu.
Privatumo politikaSutinku
Privatumo politika

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.