Stand UP reklamos agentūra
Apie Projektai Paslaugos Tinklaraštis Komanda Kontaktai +370 609 94644 English MENU CLOSE

Stand UP reklamos agentūra

Stand UP reklamos agentūraStand UP reklamos agentūra
  • Apie
  • Projektai
  • Tinklaraštis
  • Komanda
  • Kontaktai
  •   +370 609 94644
  • English
  • Facebook
  • Twitter
  • Behance

Dizaino naujienų TOP 5 – aktualiausios savaitės istorijos!

Tinklaraštis ON 2021 sausio 21

Naujieji metai skatina visus imtis pokyčių bei realizuoti naujas idėjas įvairiose srityse. Šį kartą kviečiame pasidairyti po dizaino aktualijas – kokios įdomiausios naujienos mus pasiekė šią savaitę?

5. „Beazley“ 2020 metų dizaino apdovanojimai“

Londone esantis dizaino muziejus paskelbė „Beazley“ 2020 metų dizaino apdovanojimų nugalėtojus. Pagrindiniu laimėtoju tapo projektas „Teeter-Totter Wall“, kuriam vadovavo architektai Ronaldas Raelis ir Virginia San Fratello bei meno kolektyvas „Colectivo Chopeke“. Jų sukurta laikina interaktyvi instaliacija – rožinės supuoklės, integruotos abipus sienos, skiriančios šiuo metu itin opoziciškai nusiteikusias JAV ir Meksiką. Pagrindinė projekto idėja buvo tai, jog čia galėtų žaisti vaikai tiek iš Teksaso, tiek iš Meksikos ir taip, tarsi sujungtų dvi bendruomenes kaip kaimynes.

4. Naujos kūrybinės priemonės dizaineriams

Prasidėjus naujiesiems metams bei įsigaliojus naujoms dizaino tendencijoms, buvo atnaujintos ir kūrybinės priemonės dizaineriams, padėsiančios greičiau ir efektyviau įgyvendinti įvairius projektus. Pavyzdžiui, „Pattern generator“ (įrankis sukurti šablonams), „Flowdash“ (profesionali programa, padedanti kurti duomenų rinkimo, verslo operacijų įrankius), „Scale“ (svetainė, kurioje tapinamos iliustracijos, tinkančios jūsų projektams) ir kt. 

3. „Mėlynasis pirmadienis“

Sausio 18 d. buvo minima „Mėlynojo pirmadienio“(labiausiai slegianti) diena. Šiuo metu, dėl pandemijos susiklosčiusių itin sudėtingų aplinkybių žmonių psichinei sveikatai, Londone esantis prekinis ženklas „Nalla“ sukūrė psichologinės savijautos duomenų ir informacijos bazę „Mindfull“ dizaineriams bei kitiems kūrybininkams, kurioje galima rasti įvairių patarimų, filmų, laidų įrašų, padedančių žmonėms jaustis „mažiau mėlynais“. 

„MindFull“ – paremtas „optimistiško ir teigiamo tono“, dizainu bei sukurtas atsisakant tobulumo ir susitelkiant ties sąžiningumu. Vienas pagrindinių dizaino aspektų – „stop motion“animacijos ir iliustracijos, kurios visos buvo iškirptos rankomis, siekiant suteikti tikrumo ir paprastumo įspūdį.

2. Lygių galimybių dizaino iniciatyva „UP“ 

Vakarų Anglijos dizaino forumas kartu su generaline direktore Emma Blackburn paskelbė lygių galimybių dizaino iniciatyvą „UP“, kurios pagrindinė idėja – lyčių lygybė ir dizainerių moterų palaikymas, siekiant užimti lyderiaujančias pozicijas darbo rinkoje. Pagal „Kerning the Gap“ statistikos duomenis, tarp grafinio dizaino studentų yra 70% moterų, bet tik 11% jų, vėliau užima vadovaujančias pareigas. 

Yra numatytos penkios pagrindinės iniciatyvos „UP“ sritys: „Divide Up“ (vaiko priežiūros atostogos), „Listen Up“ (mentorystė), „Loosen Up“ (lankstūs darbo modeliai), „Mix it Up“ (pritaikyti mokymai) ir „Big Up“ (sritis, kur galima pasidžiaugti sėkme). 

Buvo sukurtas ir logotipas, kuriuo norima pabrėžti moterų paaukštinimą dizaino sektoriuje, todėl jame vaizduojamos „UP“ žodžio raidės kylančios į viršų. 

1. „Burger King“ restorano pirmasis rebrandingas!

Neseniai ir Lietuvoje atsidaręs „Burger King“ restoranas, šių metų pradžioje, pirmą kartą per daugiau nei 20 metų pristatė atsinaujinusį prekinį ženklą. Restorano rebrandingą sudarė logotipo, pakuočių, meniu, darbuotojų uniformų, komunikacijos priemonių socialiniuose tinkluose atnaujinimas. Pokyčius paskatino noras sustiprinti prekinio ženklo vizualinį identitetą, pozicionavimą rinkoje bei konkurencingumą, nes senasis įvaizdis neatitiko aukščiausių reikalavimų, prekinis ženklas tapo nevienodas, o daugybė vizualinio identiteto spalvų, elementų ir simbolių „kovojo“ vieni su kitais. 

Naujasis logotipas išlaikė senojo įvaizdžio pagrindines detales – dvi bandelių pusės, tarp kurių yra įterptas pavadinimas „Burger King“. „Bandelėms“ pasirinkta oranžinė spalva vietoj geltonos, atsisakyta mėlyno logotipą įrėminančio puslankio, o visi elementai pateikti simetriškai. Pasak rebrandingą vykdžiusios „Jones Knowles Ritchie“ kūrybinės agentūros komandos, toks variantas paprastesnis, aiškesnis ir kur kas stilingesnis. 

PREV
NEXT

Leave a Comment Cancel Reply

  • Archyvai

    • 2023 m. kovo mėn.
    • 2023 m. sausio mėn.
    • 2022 m. gruodžio mėn.
    • 2022 m. gegužės mėn.
    • 2022 m. kovo mėn.
    • 2022 m. vasario mėn.
    • 2022 m. sausio mėn.
    • 2021 m. gruodžio mėn.
    • 2021 m. spalio mėn.
    • 2021 m. rugpjūčio mėn.
    • 2021 m. liepos mėn.
    • 2021 m. birželio mėn.
    • 2021 m. gegužės mėn.
    • 2021 m. kovo mėn.
    • 2021 m. vasario mėn.
    • 2021 m. sausio mėn.
    • 2020 m. gruodžio mėn.
    • 2020 m. lapkričio mėn.
    • 2020 m. spalio mėn.
    • 2020 m. rugsėjo mėn.
    • 2020 m. rugpjūčio mėn.
    • 2020 m. birželio mėn.
    • 2020 m. gegužės mėn.
    • 2020 m. balandžio mėn.
    • 2020 m. kovo mėn.
    • 2020 m. vasario mėn.
    • 2020 m. sausio mėn.
    • 2019 m. lapkričio mėn.
  • Kategorijos

Susisiekite / Sekite mus

© 2019 STAND UP. Visos teisės saugomos

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami "Sutinku" ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu.
Privatumo politikaSutinku
Privatumo politika

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.