Stand UP reklamos agentūra
Apie Projektai Tinklaraštis Komanda Kontaktai English MENU CLOSE

Stand UP reklamos agentūra

Stand UP reklamos agentūraStand UP reklamos agentūra
  • Apie
  • Kontaktai
  • Privatumo politika
  • Projektai
  • Tinklaraštis
  • Facebook
  • Twitter
  • Behance

KOMUNIKUOTI NEGALIMA STABDYTI – naudingi patarimai verslui karantino akivaizdoje

Tinklaraštis ON 2020 kovo 27

Komunikuoti negalima stabdyti – vis dar kyla klausimas, kur turėtumėte padėti kablelį? Drąsiai sakome – neturėtų. Kodėl?

Net jei nusprendėte nesiimti drastiškų reklamos kampanijų ar naujų priemonių, karantino bei krizės metu įprastos komunikacijos su klientais planų tiesiog negalite stabdyti. Tiesa – temas ir toną galbūt pritaikyti teks. Viename pastarųjų savo straipsnių pateikėme apsčiai pavyzdžių, įrodančių, kad reklama krizių metu padeda ne tik iš jos išbristi, bet ir įgyti pranašumą konkurentų atžvilgiu, o gal net tapti rinkos lyderiu. Kodėl grįžtame prie to paties teiginio? Svarbu tai, kad kalbant apie įprastą prekės ženklo dialogą su sava auditorija, galioja ta pati viena taisyklė – jei nutylate, reiškia kažkas yra ne taip. Jei jūs nesiunčiate žinutės, vadinasi net nekonkuruojate su tais, kurie palaiko pokalbį. Ir tikrai nebūtinai įmantriausiais būdais!

Ko gero, tai pakankamai svari priežastis ir daugiau įtikinėti, kodėl komunikuoti nūdienos technologijų amžiuje BŪTINA, neteks. Todėl dalinamės naudingomis įžvalgomis, tam tikrais žingsniais, kurie padės jums išlaikyti teisingą komunikacijos kryptį, padės išvengti komunikacijos trikdžių bei įkvėps VEIKTI:

1. Įsiklausykite. Daugelis verslo atstovų kreipiasi į mus su klausimu – „bet ką aš galiu pasakyti šioje situacijoje? Juk suplanuoti įrašai visai nebetinka!“ Tiesa, tačiau tai nereiškia, kad pasakyti neturite ką. Net jei jūsų verslui teko laikinai pristabdyti. Kaip taip? Atlikite tyrimą, ką komunikuoja jūsų tikslinės auditorijos atstovai, kaip keičiasi jų nuotaika, kokios jų baimės, kokie lūkesčiai, kokie klausimai kyla. Nustebtumėte, kiek daug informacijos galima sužinoti minimaliomis pastangomis.

2. Nuoširdžiai atsakykite. Įsiklausę – atsakykite. Būkite kūrybingi, galbūt turite odontologijos kliniką ir galite papasakoti apie būdus, kaip išvengti infekcijos? Prekiaujate elektros prietaisais? Papasakokite žmonėms, kaip sutaupyti energijos. Tiesiog dalinkitės aktualia ir vertinga informacija. Sukoncentruokite dėmesį į tai, kuo dabar galite būti nuoširdžiai naudingi.

3. Aktualumas – raktas. Ne be reikalo dažnai tenka išgirsti sąvoką „raktiniai žodžiai“. Marketingistų dar pateikiamą kaip neatsiejamą SEO (paieškos sistemos optimizavimo) įrankį. Kitaip tariant, kuo daugiau raktinių žodžių naudojate, tuo aukštesnė jūsų pozicija internetinėje paieškos sistemoje. Todėl dar kartą atidžiai peržiūrėkite savo komunikuojamas žinutes, straipsnius, galbūt informacija aktuali, tačiau klientui ją sunku rasti? Pagalvokite apie tai, kas vedama į paieškos laukelį, patikrinkite populiariausias paieškos frazes patys – galbūt laikas pataisyti kelis žodžius ar įtraukti naujų?

4. Būkite pasiekiami. Dabar, kaip niekuomet, turite būti pasiekiami greitai. Sudarykite geriausias sąlygas, kokias tik galite, kad klientų žinutės, užklausos būtų atsakytos kuo greičiau. Palaikykite operatyvų ryšį!

5. Abejonių nėra, jei komunikuojate teisingai, būsite išgirsti. Tam, kad jūsų ir kliento dialogui nekiltų kliūčių – tikrinkite, tikrinkite ir dar kartą tikrinkite! Keli aspektai, kuriuos būtina peržiūrėti jau dabar:

  • Ar kontaktinė informacija internetinėje svetainėje/socialiniuose tinkluose vis dar aktuali?
  • Ar nuorodos, kuriomis dalinatės, ar dalinotės anksčiau tikrai veikia?
  • Ar užklausos formos ir „call to action“ mygtukai – aktyvūs?

6. Būkite aktyvus socialiniuose tinkluose! Antrai karantino savaitei einant į pabaigą, matome – gyvenimas vyksta toliau, žmonės toliau domisi paslaugomis nuotoliniu būdu, stato namus, kuria, svarsto būsimus pirkinius. O pasakymas „namuose verda gyvenimas“ kaip niekada taiklus. Filmai, internetas, televizija, socialiniai tinklai – būtent DABAR vadinamas „ekrano laikas“ fiksuos rekordus. Visi virtualioje erdvėje pasiekiami kanalai itin suaktyvės, todėl prekės ženklai tiesiog privalo tai išnaudoti – tai geriausias metas ne nutilti ir „palaukti“, BET išnaudoti tai prekės ženklo įvaizdžio kūrimui, atpažįstamumui bei skatinti klientų bendravimą, įsitraukimą!

Juk taiklūs sprendimai ir apgalvota aktuali komunikacija – tai jau REKLAMA. Tai jau matomumas ir konkurencingumas rinkoje. Taigi, daugiau motyvacijos ir drąsos, nes dabar kaip niekad svarbu palaikyti tempą. Kitaip tariant – KOMUNIKUOTI, NEGALIMA STABDYTI!

PREV
NEXT

Leave a Comment Cancel Reply

  • Archyvai

    • 2021 m. sausio mėn.
    • 2020 m. gruodžio mėn.
    • 2020 m. lapkričio mėn.
    • 2020 m. spalio mėn.
    • 2020 m. rugsėjo mėn.
    • 2020 m. rugpjūčio mėn.
    • 2020 m. birželio mėn.
    • 2020 m. gegužės mėn.
    • 2020 m. balandžio mėn.
    • 2020 m. kovo mėn.
    • 2020 m. vasario mėn.
    • 2020 m. sausio mėn.
    • 2019 m. lapkričio mėn.
  • Kategorijos

Susisiekite / Sekite mus

© 2019 STAND UP. Visos teisės saugomos

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami "Sutinku" ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu.
Privatumo politikaSutinku
Privatumo politika

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.