Stand UP reklamos agentūra
Apie Projektai Paslaugos Tinklaraštis Komanda Kontaktai +370 609 94644 English MENU CLOSE

Stand UP reklamos agentūra

Stand UP reklamos agentūraStand UP reklamos agentūra
  • Apie
  • Projektai
  • Tinklaraštis
  • Komanda
  • Kontaktai
  •   +370 609 94644
  • English
  • Facebook
  • Twitter
  • Behance

MENAS PRISITAIKYTI: VIZUALINĖ KOMUNIKACIJA KARANTINO METU

Tinklaraštis ON 2020 gegužės 6

Įpusėjus antrajam karantino mėnesiui, įsitraukę it į kino seansą, stebime prekės ženklų eksperimentus socialinę žinutę paversti vaizdu. Prisitaikyti prie esamos situacijos originaliais, drąsiais sprendimais. Ir galime pasakyti, kad pamatėme žadą atimančių, kas žino, gal kada ir apdovanojimų sulauksiančių scenų. Vieną dieną prekės ženklai prisidengė kaukėmis, o kitą socialiniuose tinkluose jau kuriasi virtualus karantino meno…muziejus? Taip, matote teisingai! Taigi, kaip atrodo naujos vizualinės komunikacijos išraiškos, sprendimai, o galbūt ir ateities tendencijos?

 

Logotipo modifikacijos. Palaikyti socialinės žinutės sklaidą – stipru, bet, ko gero sutiksite, kad sukurti dėl jos naują savo logotipo versiją jau visai kita kalba. Kaip, pavyzdžiui, “McDonalds”, kuris padalino savo ikoniškosios “M” arkas į dvi dalis. Socialinio atstumo būtinybę tokiu būdu išreiškė ir “Audi” bei “Wolkswagen” automobilių prekės ženklai, atskirdami susipynusius legendinius žiedus bei atitolindami dvigubos “W” raidės dalis. O jei teko pavasario spintą pildyti internetu, greičiausiai pastebėjote ir naujų, dinamiškų logotipo versijų. Pavyzdžiui, vos įėjus į internetines “Zara” bei “Massimo Dutti” parduotuves, tituliniame puslapyje esantis logotipas ima pamažu platėti, taip palikdamas didesnį atstumą tarp kiekvienos raidės.

 

Kaukės menas. Nenuostabu, jog, kai atrodytų visas pasaulis užsidėjo kaukę, tai tapo kur kas daugiau nei viruso prevencija. Mados namai pristato savo unikalius kūrinius, o komunikacijoje matome vis daugiau veidus dengiančių kaukių ar jų inspiruotų meno išraiškų. Kaip pavyzdžiui, aukštosios mados mylėtojų garbinamas „Vogue“ – skirtingų šalių viršelius papuošė ekspresyvios nuotraukos su kaukėmis bei skirtingomis žinutėmis apie meilę savo planetai, bendrystę ir drąsą. Ir net nereikia keltis į užsienio šalis – štai, pavyzdžiui, Lietuvoje naujuoju PC „Panorama“ pavasario reklaminės kampanijos veidu tapo Jolita Vaitkutė. Garsi menininkė pasipuošusi savo gamybos meno kūriniu – kauke iš lengvų pavasarinių žiedų, kurie skelbia gyvybingą mados grįžimo žinute: „Žydėkime, bet būkime saugūs!“.

 

Vizualų TOP. Tikrai ne visi savo reklaminėms pavasario kampanijoms ar kasdienės komunikacijos įrašams rengia fotosesijas. Tarp grafikos dizainerių bei kitų kūrybos srities atstovų paplitusios nuotraukų bazės taip pat rodo naujus vizualų temų TOP‘us. Kaip, pavyzdžiui, nuotraukų platformoje „Adobe Stock“ ar „Shutter Stock“ matome, kad tarp populiariausių paieškos raktažodžių gegužę – namai, maistas, natūralumas, sveikatingumas, gamta, socialinis atstumas, darbas namuose, šeima. Nenuostabu, mat, jei sekate savo mylimų prekės ženklų komunikaciją socialiniuose tinkluose, galite pastebėti naują braižą. Viskas labiau koncentruota į savęs ir savo aplinkos kūrimą bei atradimą iš naujo, pasidžiaugimą smulkmenomis ir gamta, natūralumą, sveikatą, patarimus. Beje, abiejose minėtose nuotraukų platformose rasite atskiras Covid-19 skiltis, kurios stebina įvairove – nuo bauginančių Velykinių zuikučių su kauke ir pirštinėmis iki tikrų tikriausius meno kūrinius primenančių vaizdų.

 

Dalintis informacija. Įdomu stebėti ir ko gero labiausiai vizualiai išraiškingą Instagram socialinį tinklą naudojančių prekės ženklų „tinklelių“ pokyčius. Atsirado išties daug informacinio, mokomojo, patariamojo turinio, padrąsinančių socialinių žinučių. O tai daugiausiai nuotraukomis pildomus komunikacijos tinklelius paįvairino vienos spalvos „skaidrėmis“ su trumpu tekstu, infografikais, sąrašais bei kitais įdomiais sprendimais. Pavyzdžiui, netikėti sprendimai „Mango“ Instagram paskyroje – iki kovo mėnesio vyravusį mados nuotraukų turinį papildė „skaidres“ primenantys vizualai su dienotvarkės punktais “Your Weekly Agenda” ir net receptų serija „Mango Cooks“.

 

Menas išbūti, mėgautis, gyventi. Lyg ir natūralu, kad socialinio atstumo reikia paisyti ne tik gatvėse, bet ir vizualinėje komunikacijoje. Nuotraukose mažiau kontakto, apsikabinimų, prisilietimų, susibūrimų, bet atsirado kitas itin svarbus kontaktas – su savimi pačiu, gebėjimu vienam nesijausti vienišu. Kaip, pavyzdžiui, lietuviškasis „Samsung“ Instagram – jei kovo pradžioje nuotraukų ekranuose spindi kelionių vaizdai ir draugų kompanija, tai nuo kovo pabaigos matome jaukius namus, gaminto maisto nuotraukas, draugus tik ekrane. Jei pažiūrėtumėte į ispaniškąjį „IKEA“ Instagram pamatytumėte išties įdomius vizualinės komunikacijos sprendimus. Atrodytų įprastose baldų ir aksesuarų kompozicijose atsiranda ant jogos kilimėlio sėdinti mergina. Arba už ryškių balkono suolelių raketėmis per balkoną it niekur nieko žaidžiančios kaimynės.  O štai „Apple“ Instagram paskyrą būtų galima pavadinti namų meno galerija. Čia ypatinga grotažyme „The At Home Series“ pažymėtos Iphone telefonu darytos nuotraukos iš labai skirtingų namų, kad ir kur jie bebūtų, alsuoja gyvybe. O dar svarbiau – transliuoja stiprią socialinę žinutę – nereikia išeiti iš namų ieškoti įkvėpimo, nes jis gyvena šalia.

 

Įdomybės. Ir pabaigai, norisi pasidalinti ne tik pastebėjimais, bet ir įkvėpimu, kaip net nepatogus karantinas gali tapti postūmiu kūrybinių vizualių spredimų paieškai. Pavyzdžiui? Jei Instagram laukelyje įvestumėte frazę „Covid Art Museum“ atsidursite tikrų tikriausioje Covid-19 karantino meno galerijoje! Išties, juk prisitaikyti, greitai reaguoti, atrasti, pastebėt – tikrų tikriausias menas.

 

 

PREV
NEXT

Leave a Comment Cancel Reply

  • Archyvai

    • 2022 m. gegužės mėn.
    • 2022 m. kovo mėn.
    • 2022 m. vasario mėn.
    • 2022 m. sausio mėn.
    • 2021 m. gruodžio mėn.
    • 2021 m. spalio mėn.
    • 2021 m. rugpjūčio mėn.
    • 2021 m. liepos mėn.
    • 2021 m. birželio mėn.
    • 2021 m. gegužės mėn.
    • 2021 m. kovo mėn.
    • 2021 m. vasario mėn.
    • 2021 m. sausio mėn.
    • 2020 m. gruodžio mėn.
    • 2020 m. lapkričio mėn.
    • 2020 m. spalio mėn.
    • 2020 m. rugsėjo mėn.
    • 2020 m. rugpjūčio mėn.
    • 2020 m. birželio mėn.
    • 2020 m. gegužės mėn.
    • 2020 m. balandžio mėn.
    • 2020 m. kovo mėn.
    • 2020 m. vasario mėn.
    • 2020 m. sausio mėn.
    • 2019 m. lapkričio mėn.
  • Kategorijos

Susisiekite / Sekite mus

© 2019 STAND UP. Visos teisės saugomos

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami "Sutinku" ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu.
Privatumo politikaSutinku
Privatumo politika

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.