Stand UP reklamos agentūra
Apie Projektai Paslaugos Tinklaraštis Komanda Kontaktai +370 620 60799 English MENU CLOSE

Stand UP reklamos agentūra

Stand UP reklamos agentūraStand UP reklamos agentūra
  • Apie
  • Projektai
  • Tinklaraštis
  • Komanda
  • Kontaktai
  •   +370 620 60799
  • English
  • Facebook
  • Twitter
  • Behance

Metų vaizdai: ką jūsų klientai norės matyti reklamoje

Tinklaraštis ON 2020 vasario 17

Idėjos, temos, spalvos, vizualinė komunikacija, reklamų dizainas ir skaitmeninė estetika: kokios kūrybinių agentūrų prognozės 2020 metams?

„Pagrindinė įžvalga apie 8 karščiausias temas reklamoje skamba paprastai: jeigu jūs neieškosite naujų krypčių, jos pačios jus suras. Su dizaineriais atlikome tyrimą pasaulinėje reklamos rinkoje. Vartotojas su savo interesais, elgesiu, poreikiais ir toliau formuoja kūrybininkams naujas užduotis. Svarbu tik laiku suvokti, kas vyksta ir atrasti savo prekės ženklui tinkančią tendenciją“, – sako reklamos agentūros „Stand Up“ vadovė Inesa Budginė.

Nr. 1 – metų spalva

Prigesinti atspalviai – 2020 metų tendencija, nes ryškios, futuristinės spalvos tiesiog įgriso. Tarp drąsių, rėkiančių dizaino sprendimų prigesinti atspalviai perduoda elegantiškos estetikos žinią.

Galbūt, jau teko susipažinti su „Tranquil Dawn“ – žalsva, melsva ir pilkšva, kaip brėkštantis ryto dangus, spalva? Tuo tarpu kompanija WGSN metų spalva pavadino „Neo Mint“, pabrėžiančią harmoniją tarp technologijų ir gamtos.

JAV spalvų institutas „Pantone“ metų spalva paskelbė klasikinę mėlynąją (atspalvis – 19-4052). Teigiama, kad būtent ši solidi spalva atskleidžia ramybę, pasitikėjimą ir tikėjimą.

Nr. 2 – „Instagraminė“ sėkmė

Ne paslaptis, kad skaitmeninį turinį didžioji žmonių dalis vartoja per mobiliuosius įrenginius, o socialiniai tinklai vis griežčiau diktuoja savo taisykles reklamos ir turinio kūrėjams.

Prioritetinė reklamos forma verslams, nuomonės formuotojams ir paprastiems vartotojams – vertikalus video. O reklaminio vaizdo sėkmės matas tiesiogiai susijęs su tuo, kiek jis „instagraminis“. Tendencija, kuri vis dar aktuali, nors jau šiek tiek atsibodusi.

Nr. 3 – brutalumas prieš „išlaižymą“

Šiurkščiai, tiesmukiškai, atvirai ir be jau įprastų kasdieniame naudojime „filtrų“ – vis daugiau atsiranda maištaujančių prieš architektūrinį „Instagram“ dizainą ar „išlaižytą“ jo turinį.

Brutali estetika (nepainiokime su antidizainu!), dažnai naudojama web ir grafiniame dizaine, ne visada gali atrodyti patraukliai. Bet išstumia ir dizainerius, ir interneto vartotojus iš komforto zonos. Kai visa skaitmeninė erdvė pilna nupoliruotų maketų, pavyzdinių kompozicijų ir universalių meninių sprendimų, nuo standartinio „gero dizaino“ pasidaro bloga.

Nr. 4 – „Mažiau yra daugiau“

Bauhaus (Staatliches Bauhaus) atsirado Europoje po I-ojo pasaulinio karo. Modernumas ir funkcionalumas, jokių perteklinių detalių, puošybos, išgryninta forma ir naudojimas pagal paskirtį.

Bauhauzo šūkis „Mažiau yra daugiau“ aktyviai taikomas dailėje, architektūroje, tipografijoje, web ir grafiniame dizaine. 2020 metais pusiau ar pilnai plokščias vaizdas, minimalizmas pasieks populiarumo viršūnę. Reklamos dizaino srityje varijuos nestandartiniai maketai, savireklamai, įvaizdžiui atspindėti paklausą įgis individualiai sukurti spaudos gaminiai – ne „kaip pas visus“.

Nr. 5 – „Riaumojantys 2020-ieji“

Knygos „Didysis Getsbis“ autorius ir kitų žinomų literatūros kūrinių autorius Skotas Ficdžeraldas suformavo art-deco gerbėjų ratą visame pasaulyje. Palyginus su praėjusiais metais, internetinėje paieškoje užklausų „auksiniai paternai“ (raštas, sudarytas iš pasikartojančių geometrinių elementų) išaugo 4 000 procentų, o „retro 1920“ vaizdais domėjosi 200 proc. daugiau internautojų.

Nr. 6 – ieškome stebuklų

„Shutterstock“ spėja, kad reklamos dizaine vis ryškiau atsispindės Z ir Alfa kartų domėjimasis tradicinės religijos alternatyvomis. Užklausų pagal raktažodį „stebuklai“ padaugėjo per 500 proc., sparčiai didėja susidomėjimas sąvokų „dvasingas“, „horoskopai“ žodiniais ir vaizdiniais apibrėžimais.

Nr. 7 – gėlės laimę neša

2020 m. itin didelis populiarumas prognozuojamas gėlėtiems vaizdiniams, internete ženkliai augo paieškos pagal užklausas „flowerscape“, „žydėjimas“. Kūrybininkai spėja, kad vis daugiau žmonių ieško gyvenimo prasmės, ir laimės, todėl tai atsispindės ir jų pasitikėjimo sulauksiančiose reklamose.

Nr. 8 – parodyk ateitį

Virtuali realybė vis sparčiau įsibrauna į kasdienį žmonių gyvenimą. „Oculus Quest“ atnaujinimai, „Facebook“ kompanijos „Horizon“ technologijos ne tik veikia mūsų laisvalaikį, bendravimo ar apsipirkimo įpročius. Virtuali realybė veržiasi į mažmeninės prekybos rinką, meną, pramogų sritį.

Todėl „Depositphotos“ prognozuoja, kad vaizdai, atitinkantys automatizacijos, robotechnikos, 5 G, kibersporto, dirbtinio intelekto, neironinių tinklų temas turi atsispindėti ir šiuolaikinėje vaizdinėje reklamoje.

PREV
NEXT
  • Archyvai

    • 2023 m. kovo mėn.
    • 2023 m. sausio mėn.
    • 2022 m. gruodžio mėn.
    • 2022 m. gegužės mėn.
    • 2022 m. kovo mėn.
    • 2022 m. vasario mėn.
    • 2022 m. sausio mėn.
    • 2021 m. gruodžio mėn.
    • 2021 m. spalio mėn.
    • 2021 m. rugpjūčio mėn.
    • 2021 m. liepos mėn.
    • 2021 m. birželio mėn.
    • 2021 m. gegužės mėn.
    • 2021 m. kovo mėn.
    • 2021 m. vasario mėn.
    • 2021 m. sausio mėn.
    • 2020 m. gruodžio mėn.
    • 2020 m. lapkričio mėn.
    • 2020 m. spalio mėn.
    • 2020 m. rugsėjo mėn.
    • 2020 m. rugpjūčio mėn.
    • 2020 m. birželio mėn.
    • 2020 m. gegužės mėn.
    • 2020 m. balandžio mėn.
    • 2020 m. kovo mėn.
    • 2020 m. vasario mėn.
    • 2020 m. sausio mėn.
    • 2019 m. lapkričio mėn.
  • Kategorijos

Susisiekite / Sekite mus

© 2019 STAND UP. Visos teisės saugomos

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami "Sutinku" ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu.
Privatumo politikaSutinku
Privatumo politika

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.