Stand UP reklamos agentūra
Apie Projektai Paslaugos Tinklaraštis Komanda Kontaktai +370 609 94644 English MENU CLOSE

Stand UP reklamos agentūra

Stand UP reklamos agentūraStand UP reklamos agentūra
  • Apie
  • Projektai
  • Tinklaraštis
  • Komanda
  • Kontaktai
  •   +370 609 94644
  • English
  • Facebook
  • Twitter
  • Behance

PLANAS B: REKLAMINIS PLANAS SU KAUKE

Tinklaraštis ON 2020 rugpjūčio 26

Kai klientas, sužinojęs apie grąžinamą kaukių prievolę prašo paruošti du reklamos planus – tai tik dar kartą patvirtina ore sklandančią mintį, kad TUOJ BUS. VĖL.

„Lockdown“ baigėsi. Atsikvėpę laukiame antrosios serijos. Reklamų kūrėjai, rinkodaros specialistai – ypatingos parengties būsenoje.

Kiekvienas iš mūsų šiandien gyvena kitaip nei anksčiau. Nesigilinsiu, kodėl taip įvyko, ar reikėjo, kas galėtų būti… Pažiūrėkime į susiklosčiusią situaciją iš kitos pusės: 2020-ųjų pradžioje ar anksčiau pasitvirtintos reklamos strategijos nebeveikia. Reklaminiame tvenkinyje oriai plaukioja ne tik baltos, bet ir juodos gulbės.

Jūs tai dar tik vadinate galima krize? Ir laukiate antrosios bangos, kuri Jūsų nepalies? Svarstote, kaip išlysti iš apkasų – eiti, sparčiai eiti ar oriai bėgti?

Kiekvienas veiksmas turi pasekmes – taip Visata sutverta ir šis dėsnis galioja reklamos sferoje. Negalima saviizoliuotis, dingti, nutilti, o po to tikėtis, kad buvę, esami ar būsimi klientai jums plos, sustoję rateliu.

Reklamos pasaulis padalintas į koronavirusinį laikotarpį, laiką po jo ir pasiruošimą dar vienai izoliacijai. Planui B.

Galima kovoti už išlikimą. Galima užsimerkti, pasislėpti spintoje, bet tikrovė nedings. Nei šiandien, nei rytoj.

Tikrovė pasikeitė. Kalbu ne tik apie jūsų įmonės vadovą ir jo nuotaikas – pasikeitė visų vartotojų požiūris. Pasikeitė miestai, verslai ir reklama.

Niekas negali jau teigti, kad žmonės – vienodi ir niekas jų nepakeis. Todėl jau šiandien be savo įprastų reklaminių veiksmų ir biudžetų svarbu pasiruošti planą B, paremtą ne sausais skaičiais ir buvusiomis sėkmingomis patirtimis.

Planas B – tai atviras, sąžiningas žvilgsnis į jūsų pirkėjų, vartotojų elgesį. Nuo to, kaip lanksčiai ir greitai sugebėsite susivokti ir paruoštu atitinkamų veiksmų seką – priklauso jūsų verslo ateitis.

Suprantama, kad smulkiems ir vidutiniams verslininkams globaliniai dalykai nerūpi, jiems svarbiausia – čia ir dabar: kol mūsų reikia – darom. Bet ką veiksite, kai nebereikės?

Europoje atlikti reklamos rinkos tyrimai byloja, kad išlaidų reklamai sumažėjimas turėtų grįžti į savo normos ribas iki metų pabaigos. Tačiau nenuginčijama tiesa yra tokia, kad COVID-19 ir ekonominė krizė ženkliai koregavo reklaminių biudžetų dydį ir paskirtį.

Jums reikia plano B, nes antroji koronavirusinė banga gali vėl išmušti kietą pagrindą iš po kojų, svarbu tiksliai ir aiškiai suvokti, ko mus išmokė pirmoji krizė:

– sumažinus reklamos išlaidas negalima visiškai dingti iš eterio. Didžiausią efektyvumą pirmosios karantino bangos metu užtikrino investicijos į socialinius tinklus;

– iš anksto paruoštos kelios reklamos strategijos, situacijai pritaikyti reklaminiai pranešimai ir taktiniai veiksmai (auditorijos nustatymas, turinys) padeda išlaikyti dėmesį;

– kuo labiau žmonės izoliuoti, tuo stipriau veikia įvykių ir situacijų rinkodaros instrumentai;

– reklaminėse kampanijose dominuoja akcentas į mobiliuosius įrenginius (telefonai, planšetės) ir vietinės auditorijos nustatymai;

Efektyviai valdydami savo reklaminį biudžetą nepamirškite, kad išlaidų optimizavimas – t. y. racionalesnis (tebūnie – mažesnio biudžeto) paskirstymas ar nuolaidos prekėms ir paslaugoms nėra ideali išeitis. Jūsų pirkėjai ir vartotojai krizę tapatina su planu B, visiems mums planas B. Todėl tiesiog reikia būti atvirtiems, aktyviems, pasiekiamiems, naudingiems. Nuolaidos ir akcijos – pigi, trumpalaikė atgyvena.

Galvodami apie planą B vertinkite reklamos kanalų efektyvumą: pirmoji COVID-19 banga parodė, kad ženkliai krito išorinės reklamos nauda. Prarado aktualumą įvaizdinė reklama televizijoje, radijuje, spaudoje. Numeris vienas – draugiškas, atviras ryšys socialiniuose tinkluose.

Remiantis Europos reklamos analitikų duomenimis, dabartis ir ateitis priklauso strategijai „Mobile First“. O efektyviausius ir teisingiausius sprendimus reklamoje priima ir įgyvendina ne įmonėse dirbantys ir iš komforto zonos bijantys išeiti specialistai, o dažniausiai nešališkos reklamos agentūros.

PREV
NEXT

Leave a Comment Cancel Reply

  • Archyvai

    • 2023 m. kovo mėn.
    • 2023 m. sausio mėn.
    • 2022 m. gruodžio mėn.
    • 2022 m. gegužės mėn.
    • 2022 m. kovo mėn.
    • 2022 m. vasario mėn.
    • 2022 m. sausio mėn.
    • 2021 m. gruodžio mėn.
    • 2021 m. spalio mėn.
    • 2021 m. rugpjūčio mėn.
    • 2021 m. liepos mėn.
    • 2021 m. birželio mėn.
    • 2021 m. gegužės mėn.
    • 2021 m. kovo mėn.
    • 2021 m. vasario mėn.
    • 2021 m. sausio mėn.
    • 2020 m. gruodžio mėn.
    • 2020 m. lapkričio mėn.
    • 2020 m. spalio mėn.
    • 2020 m. rugsėjo mėn.
    • 2020 m. rugpjūčio mėn.
    • 2020 m. birželio mėn.
    • 2020 m. gegužės mėn.
    • 2020 m. balandžio mėn.
    • 2020 m. kovo mėn.
    • 2020 m. vasario mėn.
    • 2020 m. sausio mėn.
    • 2019 m. lapkričio mėn.
  • Kategorijos

Susisiekite / Sekite mus

© 2019 STAND UP. Visos teisės saugomos

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami "Sutinku" ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu.
Privatumo politikaSutinku
Privatumo politika

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.