Logotipas ir vizualinis identitetas brandaus amžiaus modelių agentūrai Powerage’ncy – Senjorų Modelių Agentūra– unikalus projektas, kurio įgyvendinimui prireikė standartus laužančių idėjų.
Tai netipiška agentūra, griaunanti stereotipus, jog modeliais gali tapti tik jauni ir grožio standartus atitinkantys žmonės, priešingai – patrauklūs, įdomūs tiek gyvenime, tiek priešais objektyvą gali būti ir senjorai, kurių žavesį išryškina ne rūbai ar makiažas, o sukaupta patirtis.
Siekdami pabrėžti projekto unikalumą atsisakėme standartinių dizaino sprendimų ir logotipui bei vizualiniam identitetui parinko ryškų, drąsų ir ekstravagantišką įvaizdį.
Kuriant logotipą, pagrindiniu jo elementu pasirinktas iš G raidės sukurtas žmogeliukas, kuris gali keistis ir sukurdamas skirtingas formas bei elementus, atspindi žmonių įvairovę. Tai suteikia dinamiškumo ir pabrėžia, jog mes visi skirtingi, skiriasi mūsų amžius, bet jis ne riba ir negali kliudyti saviraiškai.
Dizaine vyrauja išraiškingos, dėmesį prikaustančioms spalvos, kurios nėra nebūdingos, kai galvojame apie vyresnius žmones, jų aprangos stilių, kasdienybę, todėl tai tarsi išsilaisvinimas iš niūrių, tamsių atspalvių dažniausiai reprezentuojančių senjorų įvaizdį.
POWER AGE’NCY modeliai demonstruoja drąsą ir laisvę veikti, o visas brando identitetas transliuoja aiškią žinutę: We need your style not age!
#logo #visualidentity #graphicdesign