Įgyvendinant projektą LIGHT PRO, pagrindinė užduotis buvo atnaujinti prekės ženklo vizualinį identitetą bei logotipą.
Siekiant kardinaliai nenutolti nuo buvusio stilistikos esmės, kuriant naują logotipą, pagrindiniu simboliu išliko grafinis elementas – lempa, kuri atspindi su apšvietimu susijusią įmonės veiklą.
Norint suteikti naujam logotipui modernesnį įvaizdį, simbolis buvo stilizuotas, sukuriant išraiškingesnes, stilingesnes formas. Į žodį LIGHT nukreipta lempa, tarsi jį apšviečia, todėl abiems elementams pritaikyta geltona spalva – dar vienas šviesos simbolis. Kitas pavadinime esantis žodis PRO – kaip profesionalumo ženklas, buvo išryškintas naudojant kitą šriftą ir juodą spalvą.
Įvairioms komunikacijos priemonėms sukurtoje stilistikoje vyrauja minimalizmas, geltonos spalvos akcentai, linijos sujungiančios grafiką į vieną visumą ir sukuriančios vizualinio identiteto vientisumą.
#graphicdesign #visualidentity #logo