Stand UP reklamos agentūra
Apie Projektai Tinklaraštis Komanda Kontaktai English MENU CLOSE

Stand UP reklamos agentūra

Stand UP reklamos agentūraStand UP reklamos agentūra
  • Apie
  • Kontaktai
  • Privatumo politika
  • Projektai
  • Tinklaraštis
  • Facebook
  • Twitter
  • Behance

Rebrandingo sėkmė – atgimimas ar iliuzija?

Tinklaraštis ON 2020 lapkričio 9

Vis dažniau sulaukiame užklausų dėl logo rebrandingo, kas tai – pandemijos padarinys ar natūralių pokyčių metas mums visiems? Jeigu ir jūs svarstote apie didžiulius pokyčius verslui, rekomenduojame paskaityti:

Rebrandingo sėkmė – atgimimas ar iliuzija?

Visada norime, kad bet kurioje gyvenimo srityje atverstas baltas, švarus lapas būtų teigiamų pokyčių pradžia. Deja…

Tą patį galima pasakyti ir apie rebrandingo sėkmę. Daugeliu atvejų tikima, kad rebrandingas tikrai atneš didžiulius ir būtinai teigiamus pokyčius prekiniam ženklui. STOP. Jis tikrai atneš pokyčius piniginei, o dėl sėkmės…

Rebrandingas trumpai – prekės ženklo atnaujinimas. Tai sudėtingas procesas, reikalaujantis išsamios analizės. Nepulkite įgyvendinti šios idėjos, jei tai tik spontaniškai kilusi mintis – veikite profesionaliai (arba su profesionalais).

Labai gerai apsvarstykite svarbiausius aspektus: ar jums to TIKRAI reikia, KODĖL ir KO būtent reikia, o svarbiausia – atidžiai pasverkite savo finansines galimybes. Jei ant buhalterės stalo guli už elektrą neapmokėtos sąskaitos… Rebrandingas KAINUOJA, DAUG KAINUOJA.

Pirmiausiai realiai įsivertinkite savo prekinio ženklo esamą situaciją: kaip jis atrodo rinkoje, kiek yra efektyvus, kokia jo paklausa, ar pateisina įmonės lūkesčius ir kaip atrodo konkurentų akivaizdoje. Jei matote daugiau minusų nei pliusų – duokite pokyčiams žalią šviesą.

Tačiau rebrandingas nelygus rebrandingui. Druska gali ir pagardinti ir sugadinti skonį…

Vieni mano, kad užtenka tik naujo logotipo, kiti stačia galva puola į kardinalius pokyčius nuo A iki Z – klysta ir vieni ir kiti. Reikia gerai pagalvoti, ko reikia jūsų prekiniam ženklui – kosmetinio „facelift’o“ ar kompleksinio atsinaujimo.

„Kosmetinis“ rebrandingas – tai palyginti maži pokyčiai, kurie nepakeičia prekinio ženklo identiteto iš esmės. Jis gali būti taikomas logotipui ar, pavyzdžiui, produktų įpakavimams, kuomet pakeičiamos tik tam tikros detalės: spalvos, linijos, formos, tūris, medžiagos. Toks rebrandingas turėtų būti atliekamas reguliariai, siekiant neatsilikti nuo nuolat besikeičiančių ir tobulėjančių marketingo ir reklamos tendencijų, technologijų, dizaino trendų. Kartais net ir dėl kitaip logotipe įkomponuotos raidės galite tapti patrauklesniais ir pastebėtais iš naujo.

Kompleksinis rebrandingas susijęs ne tik su išoriniais (logotipu, vizualizacija), bet ir strateginiais pokyčiais: norint atsikratyti nesėkmingos praeities, plečiantis, kuomet įmonė „praauga“ savo pirminį identitetą arba jis neatspindi prekės ženklo esmės ir sunku pasiekti tikslinę auditoriją. Tuomet dažniausiai sukuriamas visiškai naujas logotipas, keičiama žinutė vartotojui, prekinio ženklo turinys ir jo vystymo filosofija.

Tik nemanykite, kad po tokio rebrandingo galėsite atsikvėpti ir mėgautis aukso amžiumi… Čia tyko nauji pavojai. Visiškai pakeitus prekinį ženklą, jis rizikuoja, bent jau iš pradžių išnykti iš rinkos žemėlapio – tapti neatpažįstamas ir nepripažintas.

Todėl labai svarbu „ikirebrandinė“ ir „porebrandinė“ – komunikacija. Jūs turite pripratinti vartotojus prie „kitokio savęs“. Turite pasitelkti visas įmanomas priemones ir tinkamas strategijas, kurios padėtų prisistatyti iš naujo ir įtikinti, kad jūsų pokyčiai yra naudingi.

Kai 2017 metais puikiai žinoma degalinė „Statoil“ tapo „Circle K“ – tai nudžiugino toli gražu ne visus. Staiga, vos per 4 mėnesius įvykusi 4 mln. vertės revoliucija, kai kurių buvo pasitikta neigiamai: susierzinimą kėlė logotipas, pigus stilius ir įvaizdis, o patys skeptiškiausi vertintojai nusprendė, jog net degalai pakeitė savo kokybę – automobilis važiuoja kur kas prasčiau. Komunikacijos specialistai, kaip vieną svarbiausių nepasitenkinimo priežasčių ir įvardino blogos komunikacijos ir viešinimo trūkumus, todėl „neparuošti“ vartotojai sureagavo taip jautriai. Taigi svajonė, kad rebrandingas pasitarnaus tik jūsų sėkmei gali subliukšti su kritusiais pardavimų rodikliais ir neprigijusia idėja.

Nepirkite katės maiše – apsvarstykite pliusus, minusus, galimybes, kad milžiniškos investicijos nepadarytų meškos paslaugos. Bet… būkite kantrūs! Pokyčiai, kaip ir įpročiai neįsitvirtina per naktį. Jei tikrai tikite tuo, ką padarėte, leiskite įkvėpti vartotojams gryno oro – susitaikyti, priprasti ir priimti.

P.S. Nuo 2016 metų Lietuvoje atliekamo verslo reputacijos tyrimo pagal tris tikslines grupes (visuomenė, politikai ir nuomonės formuotojai) rezultatai parodė, jog 2019 m. „Circle K“, pagal bendrą rodiklį užėmė pirmą vietą.

„StandUP“ reklamos agentūros atlikti logotipų rebrandingo darbai:





PREV
NEXT

Leave a Comment Cancel Reply

  • Archyvai

    • 2021 m. sausio mėn.
    • 2020 m. gruodžio mėn.
    • 2020 m. lapkričio mėn.
    • 2020 m. spalio mėn.
    • 2020 m. rugsėjo mėn.
    • 2020 m. rugpjūčio mėn.
    • 2020 m. birželio mėn.
    • 2020 m. gegužės mėn.
    • 2020 m. balandžio mėn.
    • 2020 m. kovo mėn.
    • 2020 m. vasario mėn.
    • 2020 m. sausio mėn.
    • 2019 m. lapkričio mėn.
  • Kategorijos

Susisiekite / Sekite mus

© 2019 STAND UP. Visos teisės saugomos

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami "Sutinku" ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu.
Privatumo politikaSutinku
Privatumo politika

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.