Stand UP reklamos agentūra
Apie Projektai Paslaugos Tinklaraštis Komanda Kontaktai +370 609 94644 English MENU CLOSE

Stand UP reklamos agentūra

Stand UP reklamos agentūraStand UP reklamos agentūra
  • Apie
  • Projektai
  • Tinklaraštis
  • Komanda
  • Kontaktai
  •   +370 609 94644
  • English
  • Facebook
  • Twitter
  • Behance

Reklama be filtro – kuo dar nustebins 2022-ieji?

Tinklaraštis ON 2022 sausio 10

Norint tobulėti – privaloma keistis arba kaip populiaru sakyti pastaruoju metu – išeiti iš komforto zonos. Naujieji metai tampa ne tik atspirties tašku šiems pokyčiams, bet ir būtinybe. Reklamos tendencijos kiekvienais metais priverčia iš naujo persvarstyti strategijas ir jas keisti.
Apie reklamos subtilybes 2022 -aisiais pasakoja STAND UP reklamos agentūros kūrybos vadovė, marketingo specialistė Inesa Budginė

Geras įvaizdis daugiau nei pusė darbo

Kalbėdama apie pokyčius I. Budginė pradeda nuo vieno svarbiausių, o gal net paties svarbiausio aspekto – vaizdo. „Sutinkame pagal rūbą – palydime pagal protą “ puikiai tinka ir reklamai – sako ji.
Kiekvienais metais dizaino sprendimai taip pat keičiasi, todėl norint būti vienu žingsniu priekyje būtina pasirūpinti ir savo logotipo, internetinės svetainės dizainu, socialinių tinklų stilistika, vizualinio identiteto atnaujinimu. Šiais metais dizaino sprendimai žada būti ryškūs, drąsūs netgi įžūlūs, o kartais labai žaismingi ir kviečiantys sugrįžti į praeitį.
Jei norite atrodyti išskirtiniai ir kiek chaotiški, pamirškite taisyklingas formas, simetriją – maištaukite! Siekiantiems nostalgiško įvaizdžio, puikiai tiks psichodelinio meno ar 90-ųjų retro stiliaus detalės. Norintiems daugiau prabangos ar išraiškingumo – teks rinktis stiklo, kristalo motyvus arba išraiškingas „saldainių popierėlių“ spalvas – naująsias dizaino tendencijas įvardija reklamos specialistė.

NO – EDIT

Kalbėdama apie pokyčius socialiniuose tinkluose I. Budginė įvardina kone didžiausią sensaciją – juose bus galima išvysti daugiau natūralumo nei buvome įpratę iki šiol.
Socialinė erdvė labai ilgą laiką buvo ta vieta, kur matėme kiek iškreiptą realybę – nušlifuotos nuotraukos, kuriose tobuli kūnai, veidai, šypsenos… Viskas taip gerai, kad net nesitiki, todėl vartotojai pasiilgo tikrumo, neįsprausto į grožio standartus.
Dar praeitas metais į kovą su piknaudžiavimu redagavimo programėlėmis stojo Norvegija, kurios pavyzdžiu panašu seka ir kiti.
Taigi, sveiki atvykę į realybę – „No-edit“ yra naujoji šių metų turinio tendencija.

Jokio green washing

Pasak I. Budginės, prekinio ženklo socialinė atsakomybė ir noras įsiteikti vartotojui – nėra tas pats.
Ir tą puikiai įrodo TVARUMAS. Šis žodis puikuojasi ant etikečių, ekologiškų produktų pavidalu nugula parduotuvių lentynose. Tačiau neretai paaiškėja, jog puikus reklaminis triukas, pritraukiantis daugiau vartotojų ir skatinantis pardavimus tebūna – green washing (žaliasis melas). Investicija į reklamą ir gražią pakuotę, kurios viduje slepiasi įprastas, jokios įtakos gamtos ar mūsų gerovei nedarantis produktas – sako I. Budginė.
Taigi tvarumas vis labiau bus stebimas pro padidinamąjį stiklą, o jo vertę turės įrodyti faktai – pavyzdžiui, kuo naudojamos medžiagos palankesnės gamtai, o tvarumą patvirtinantys duomenys turės būti nurodyti specialiose ataskaitose.

Virtualios realybės įsigalėjimas socialinėje medijoje

Vienas iš vis labiau ryškėjančių pokyčių įsitvirtinančių marketingo sprendimuose – virtuali realybė, kuri jau kuris laikas plačiai sutinkama žaidimuose, pramogų srityse. I. Budginė sako, jog ši tendencija gali ženkliai prisidėti prie efektyvesnės ir autentiškesnės reklamos  – marketingo specialistai tai galėtų išnaudoti išskirtinių pozicionavimo strategijų įgyvendinimui.
Tikrame gyvenime žaidimai – patrauklūs, įdomūs bei sukeliantys priklausomybę, todėl reklamoje vis labiau įsitvirtins ir geimifikacijos metodas, naudojama kaip marketingo strategijos dalis, siekiant padidinti klientų lojalumą, prekės ženklo žinomumą ir pardavimus – sako kūrybos vadovė.
Žaidimo metodo rinkodaroje tikslas – priversti vartotoją pasinerti į savo poreikius ir gauti už tai apdovanojimą. Tokiu apdovanojimo pavyzdžiu galėtų būti nemokamas pristatymas, ar dovana apsipirkus už tam tikrą sumą.
Tai tarsi priverčia vartotoją peržengti tam tikrą ribą, lyg ir rizikuoti, bet už tai pasijusti laimėtoju ir būti apdovanotam.

Video marketingas – pirmaujanti efektyvaus turinio forma

Inesa Budginė pastebi, jog, kad ir kaip kasmet besikeistų marketingo tendencijos, viena, kas visuomet išlieka viršūnėje – turinys. Jis ir šiais metais visiškai karaliauja, primindamas, jog nuo jo priklauso vartotojo kelionės kryptis.
Specialistė teigia, jog video turinį sunku pavadinti nauja 2022 -ųjų metų tendencija, tačiau prekės ženklai turės jį efektyviau išnaudoti, siekdami sulaukti sėkmės ir pripažinimo rinkoje.
Kūrybos vadovė įvardina, kodėl video formatas laikomas vienu veiksmingiausių turinio kūrimo būdų. Pasak jos, vaizdo įrašai padidina vartotojų įsitraukimą, daro didesnį poveikį apsisprendimams, informacija labiau įsimena ir atrodo įtikinamesnė, pristatant prekės ženklą, produktus.
Reklamos specialistė pabrėžia, jog pagrindinės vaizdo įrašų formos 2022 -aisiais bus tiesioginiai ir trumpi vaizdo įrašai – tiesioginės transliacijos socialiniuose tinkluose priverčia stebėti vaizdo įrašą 3 kartus ilgiau. Tai sukelia ne tik susidomėjimą, bet ir baimę praleisti svarbias naujienas, kurių nesužinosi, jei live transliacija nebus išsaugota – sako I. Budginė.
Ji pastebi, jog socialinėje medijoje dar labiau įsigalės ir trumpi įrašai, tokie kaip Tik Tok ar Instagram Reels, kurie dėl savo žaismingumo, dinamiškumo , atraktyvumo tampa vis svarbesne ir efektyvesne reklamos turinio forma.

Tikslingesnė influencerių rinkodara

Kūrybos vadovė įsitikinusi, jog 2022 -aisiais reklama tikrai neapsieis be influencerių. Ne veltui jie vadinami nuomonės formuotojais, darančiais išties didelę įtaką vartotojų apsisprendimams.
Šiais metais prognozuojamas mikro-influnecerių įtakos augimas, atsižvelgiant nors ir į mažesnes, bet lojalesnes jų auditorijas.

Taip pat daugiau dėmesio bus skiriama reklamos efektyvumui – vartotojų dėmesį vis sunkiau tiek patraukti, tiek išlaikyti, todėl bus siekiama daugiau investuoti į turinio kokybę.
Pasak I. Budginės, influenceriai turės išpildyti ONLINE strategiją – būti pasiekiami bet kuriuo metu, jei vartotojui kiltų kokių nors klausimų, apie prekės ženklą ar produktą, todėl nuomonės formuotojai privalės apie juos turėti ir pakankamai žinių.
Taip pat prekės ženklai sieks ilgalaikio bendradarbiavimo, kuris užtikrintų efektyvius, pastebimus rezultatus. Pasak kūrybos vadovės, influenceriai turės atlikti vaidmenį nuo įspūdžio sukėlimo iki prekės ženklo komunikacijos.

Sumanus personalizavimas ir duomenys

2022 metais prekės ženklai suteiks vartotojams dar daugiau įsitraukimo galimybių, įgyvendinant rinkodaros tendencijas, išpildančias individualius jų poreikius.
Personalizacija neapsiribos tik reklama, tai bus dar labiau pritaikoma elektroninėje prekyboje, socialinių tinklų turinyje, klientų aptarnavimo sferoje.
Tačiau I. Budginė atkreipia dėmesį, kad čia nereikėtų persistengti – per dideli asmeniškumai vartotojus gali išgąsdinti, todėl įsitikinkite, jog jūsų pateikia informacija neperžengia asmeninio saugumo ribų. Šioje vietoje labai svarbu išlaikyti pusiausvyrą tarp itin asmeniškos ir pritaikytos visiems rinkodaros.
Išsiaiškinti, kiek galite priartėti prie kliento ir pateikti būtent jam aktualius pasiūlymus padės išsamesnė duomenų analizė, todėl šiais metais jai reikės skirti daugiau dėmesio. Tikslingai stebėdami vartotojo kelionę, matydami kuo jis domisi, o kur visgi abejoja, galėsite suteikti jam daugiau individualios vertės ir sėkmingą patirtį.

PREV
NEXT

Leave a Comment Cancel Reply

  • Archyvai

    • 2023 m. kovo mėn.
    • 2023 m. sausio mėn.
    • 2022 m. gruodžio mėn.
    • 2022 m. gegužės mėn.
    • 2022 m. kovo mėn.
    • 2022 m. vasario mėn.
    • 2022 m. sausio mėn.
    • 2021 m. gruodžio mėn.
    • 2021 m. spalio mėn.
    • 2021 m. rugpjūčio mėn.
    • 2021 m. liepos mėn.
    • 2021 m. birželio mėn.
    • 2021 m. gegužės mėn.
    • 2021 m. kovo mėn.
    • 2021 m. vasario mėn.
    • 2021 m. sausio mėn.
    • 2020 m. gruodžio mėn.
    • 2020 m. lapkričio mėn.
    • 2020 m. spalio mėn.
    • 2020 m. rugsėjo mėn.
    • 2020 m. rugpjūčio mėn.
    • 2020 m. birželio mėn.
    • 2020 m. gegužės mėn.
    • 2020 m. balandžio mėn.
    • 2020 m. kovo mėn.
    • 2020 m. vasario mėn.
    • 2020 m. sausio mėn.
    • 2019 m. lapkričio mėn.
  • Kategorijos

Susisiekite / Sekite mus

© 2019 STAND UP. Visos teisės saugomos

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami "Sutinku" ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu.
Privatumo politikaSutinku
Privatumo politika

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.