Rebrandingo sėkmė – atgimimas ar iliuzija?

Rebrandingo sėkmė – atgimimas ar iliuzija?

Vis dažniau sulaukiame užklausų dėl logo rebrandingo, kas tai - pandemijos padarinys ar natūralių pokyčių metas mums visiems?
Zero waste kalėdinė komunikacija

Zero waste kalėdinė komunikacija

Rodos ilgainiui įpratome, kad pirmieji parduotuvių vitrinose sužibę blizgučiai tarytum duoda startą dovanų pirkimo karštligei.
PLANAS B: REKLAMINIS PLANAS SU KAUKE

PLANAS B: REKLAMINIS PLANAS SU KAUKE

Reklamos pasaulis padalintas į koronavirusinį laikotarpį, laiką po jo ir pasiruošimą dar vienai izoliacijai. Planui B.
AKTUALUS PREKĖS ŽENKLAS: KĄ TAI REIŠKIA ŠIANDIEN?

AKTUALUS PREKĖS ŽENKLAS: KĄ TAI REIŠKIA ŠIANDIEN?

“KAIP?!” - mūsų klausia klientas, siekiantis išlaikyti savo prekės ženklą paklausų pokyčių drebinamoje rinkoje. Yra toks paslaptingas burtas, kuris dažnai...
MENAS PRISITAIKYTI: VIZUALINĖ KOMUNIKACIJA KARANTINO METU

MENAS PRISITAIKYTI: VIZUALINĖ KOMUNIKACIJA KARANTINO METU

Vieną dieną prekės ženklai prisidengė kaukėmis, o kitą socialiniuose tinkluose jau kuriasi virtualus karantino meno…muziejus? Taip, matote teisingai! Taigi, kaip...
PAVEIKI PREKĖS ŽENKLO ISTORIJA:  KAIP JI ATRODO ŠIANDIEN?

PAVEIKI PREKĖS ŽENKLO ISTORIJA: KAIP JI ATRODO ŠIANDIEN?

Šiuolaikinio vartotojo patirtis ima nusverti visa – tiek kainą, tiek net patį produktą. Keičiasi ir prekės ženklo istorijos pasakojimo principas....
KOMUNIKUOTI NEGALIMA STABDYTI – naudingi patarimai verslui karantino akivaizdoje

KOMUNIKUOTI NEGALIMA STABDYTI – naudingi patarimai verslui karantino akivaizdoje

Svarbu tai, kad kalbant apie įprastą prekės ženklo dialogą su sava auditorija, galioja ta pati viena taisyklė – jei nutylate,...
MOKYTIS IŠ PRAEITIES KLAIDŲ: KUO PASIŽYMĖJO PREKĖS ŽENKLAI NE TIK ĮVEIKĘ BET IR SUKLESTĖJĘ PRAEITIES KRIZIŲ METU?

MOKYTIS IŠ PRAEITIES KLAIDŲ: KUO PASIŽYMĖJO PREKĖS ŽENKLAI NE TIK ĮVEIKĘ BET IR SUKLESTĖJĘ PRAEITIES KRIZIŲ METU?

Bet mums įdomiau, kaip šioje situacijoje  elgėsi prekės ženklai, kurie didžiųjų krizių metu ir po jų ne tik išliko, bet...
VERSLO KOMUNIKACIJA KORONAVIRUSO SĄLYGOMIS: NEIŠSIŽADĖKIME SAVO VERTYBIŲ IR KLIENTŲ

VERSLO KOMUNIKACIJA KORONAVIRUSO SĄLYGOMIS: NEIŠSIŽADĖKIME SAVO VERTYBIŲ IR KLIENTŲ

„Visi turime prisitaikyti prie pasikeitusių sąlygų, elgtis sąmoningai ir apdariai. Nepamirškime, kad  sąvoka „krizė“ (graikų k. -  krisis)  reiškia ne...
Ultraminimalizmas,  „Op Art“ ar Izometrija: ką matysime šių metų 2020 reklamos dizaine?

Ultraminimalizmas, „Op Art“ ar Izometrija: ką matysime šių metų 2020 reklamos dizaine?

Sudėtingos sąvokos paprastai ir kas bus madinga šiais metais – naujausiomis įžvalgomis dalinasi vyriausioji reklamos agentūros „Stand Up“ grafikos dizainerė...