Europos jūrinio paveldo organizacijos įvaizdį kurs STAND UP reklamos agentūra

Europos jūrinio paveldo organizacijos įvaizdį kurs STAND UP reklamos agentūra

„Geras įvaizdis dar niekam nepakenkė“ – sako STAND UP reklamos agentūros kūrybos vadovė Inesa Budginė kartu su komanda žengusi į...
Reklama be filtro – kuo dar nustebins 2022-ieji?

Reklama be filtro – kuo dar nustebins 2022-ieji?

Norint tobulėti – privaloma keistis arba kaip populiaru sakyti pastaruoju metu - išeiti iš komforto zonos. Naujieji metai – tampa...
Tendencijos keičiasi – ką grafiniame dizaine išvysime 2022-aisiais?

Tendencijos keičiasi – ką grafiniame dizaine išvysime 2022-aisiais?

Artėjantys Naujieji metai daugelį įkvepia pokyčiams, idėjoms, atsinaujinimui. Kaip ir kasmet, naujos tendencijos įsitvirtina ir grafiniame dizaine. Kokias spalvas, šriftus...
Pokyčių rinkodara – ar jau (susi)gyvename?

Pokyčių rinkodara – ar jau (susi)gyvename?

Netikėtai, 2020 metų pavasarį pasaulį „užkariavusi“ pandemija negailestingai pervažiavo rinką – žlugo planai, tikslai, ištuštėjo biudžetai.
Atsakingas verslas – kas slepiasi po tvarumo etikete?

Atsakingas verslas – kas slepiasi po tvarumo etikete?

Vis dažniau besidairydami po rinką galime pamatyti, jog daugelis verslų savo veikloje deklaruoja tvarumo, ekologijos vertybes bei principus. Tačiau, ar...
LiMA DAY KLAIPĖDA’21 – ar dizainas išgelbės pardavimus?

LiMA DAY KLAIPĖDA’21 – ar dizainas išgelbės pardavimus?

Kasmetinėje Lietuvos marketingo asociacijos organizuojamoje konferencijoje LiMA DAY KLAIPĖDA’21, savo pranešimą tema: „Akivaizdu: grožis pasaulio nebeišgelbės. O ar geras reklamos...
Kūrybinė klaipėdiečių pergalė – pasaulinio lygio apdovanojimas

Kūrybinė klaipėdiečių pergalė – pasaulinio lygio apdovanojimas

Sėkmingai atnaujintas prekės ženklo vizualinis identitetas gali sulaukti pripažinimo ne tik vietinėje rinkoje! Tai puikiai įrodė „StandUP“ reklamos agentūra, sudalyvavusi...