Reklama be filtro – kuo dar nustebins 2022-ieji?

Reklama be filtro – kuo dar nustebins 2022-ieji?

Norint tobulėti – privaloma keistis arba kaip populiaru sakyti pastaruoju metu - išeiti iš komforto zonos. Naujieji metai – tampa...
Tendencijos keičiasi – ką grafiniame dizaine išvysime 2022-aisiais?

Tendencijos keičiasi – ką grafiniame dizaine išvysime 2022-aisiais?

Artėjantys Naujieji metai daugelį įkvepia pokyčiams, idėjoms, atsinaujinimui. Kaip ir kasmet, naujos tendencijos įsitvirtina ir grafiniame dizaine. Kokias spalvas, šriftus...
Pokyčių rinkodara – ar jau (susi)gyvename?

Pokyčių rinkodara – ar jau (susi)gyvename?

Netikėtai, 2020 metų pavasarį pasaulį „užkariavusi“ pandemija negailestingai pervažiavo rinką – žlugo planai, tikslai, ištuštėjo biudžetai.
Atsakingas verslas – kas slepiasi po tvarumo etikete?

Atsakingas verslas – kas slepiasi po tvarumo etikete?

Vis dažniau besidairydami po rinką galime pamatyti, jog daugelis verslų savo veikloje deklaruoja tvarumo, ekologijos vertybes bei principus. Tačiau, ar...
LiMA DAY KLAIPĖDA’21 – ar dizainas išgelbės pardavimus?

LiMA DAY KLAIPĖDA’21 – ar dizainas išgelbės pardavimus?

Kasmetinėje Lietuvos marketingo asociacijos organizuojamoje konferencijoje LiMA DAY KLAIPĖDA’21, savo pranešimą tema: „Akivaizdu: grožis pasaulio nebeišgelbės. O ar geras reklamos...
Kūrybinė klaipėdiečių pergalė – pasaulinio lygio apdovanojimas

Kūrybinė klaipėdiečių pergalė – pasaulinio lygio apdovanojimas

Sėkmingai atnaujintas prekės ženklo vizualinis identitetas gali sulaukti pripažinimo ne tik vietinėje rinkoje! Tai puikiai įrodė „StandUP“ reklamos agentūra, sudalyvavusi...
„CreativeMornings“ startas Klaipėdoje įvyko!

„CreativeMornings“ startas Klaipėdoje įvyko!

Klaipėdoje buvo surengtas pirmasis „CreativeMornings“ kūrybinių pusryčių renginys. Kovo mėnesio tema „Ripple“ ir diskusija apie grožio sampratą visuomenėje bei svečio...
Konkurencijos privalumai – 3 dalykai, kurių galima išmokti

Konkurencijos privalumai – 3 dalykai, kurių galima išmokti

Siekiant konkurencinio pranašumo į rinkos karuselę reikia žvelgti per galimybių prizmę - konkurentų nereikia bijoti: tiek iš jų sėkmės, tiek...
Marketingo tikslai –  ar nepamiršote jų laikytis? 

Marketingo tikslai –  ar nepamiršote jų laikytis? 

Įžengėme jau į antrąjį 2021 metų mėnesį. Kaip ir kiekvienus metus daugelis įmonių pradeda su naujais tikslais ir siekiais. Įdomu,...