Stand UP reklamos agentūra
Apie Projektai Paslaugos Tinklaraštis Komanda Kontaktai +370 620 60799 English MENU CLOSE

Stand UP reklamos agentūra

Stand UP reklamos agentūraStand UP reklamos agentūra
  • Apie
  • Projektai
  • Tinklaraštis
  • Komanda
  • Kontaktai
  •   +370 620 60799
  • English
  • Facebook
  • Twitter
  • Behance

Turinio rinkodaros tendencijos. Kaip išsiskirti iš minios?

Tinklaraštis ON 2021 sausio 14

Pastaraisiai metais spartėjantys skaitmenizacijos procesai ir didėjanti konkurencija pranašauja neginčijamą ateitį – tų, kurių nebus internete, nebus visai! Taigi neišvengiamai su šiomis tendencijomis ryškėja ir dar didesnė skaitmeninio turinio  reikšmė – internetinė rinkodara reikalauja vis daugiau pokyčių ir lankstumo, o be visa ko dar ir sparčiai keičiasi. Taigi tie, kurie norės sukurti pažangią ir efektyvią turinio valdymo sistemą, turės gerokai „perkratyti“ skaitmeninio marketingo strategijas.  

Skaitmeninis turinys  – „mikro – akimirkos“ pirkėjo apsisprendimui

Dėl pandemijos susiklosčiusios aplinkybės skaitmeninį turinį privertė dar labiau prisijaukinti ne tik verslus, bet ir žmones – jis tapo neatsiejamu apsipirkimo ir informacijos paieškos įrankiu, todėl žiniatinklius ima išmanyti vis didesnė auditorijos dalis, nepriklausomai nuo jos amžiaus. Tačiau su didėjančia kompetencija, vartotojai tikisi ir greitesnio atgalinio ryšio – „Google“ netgi įvedė terminą „mikro-akimirkos“, kurios apibūdina turinį, pagaunantį klientą „čia ir dabar“, kai jis greitai atranda atsakymus į jam rūpimus klausimus. Tam reikalingas aiškiai, paprastai ir tiksliai suformuluotas turinys, atliepiantis ne tik vartotojo poreikius, bet ir vertybes – kitu atveju, neigiama patirtis jį nuves tiesiai  pas konkurentus.

Čia ne mažiau svarbūs ir įvairūs paieškos įrankiai- jų mobilumas ir optimizacija, kurie taip pat prisidės prie efektyvesnios turinio valdymo. 

Pakartotinės rinkodaros ir personalizacijos reikšmė

Jau ne vienas tyrimas įrodė, jog kartojimas – vienas efektyviausių metodų reklamoje, kadangi tai padeda labiau įsiminti, o didėjant konkurencijai išlaikyti vartotojo dėmesį darosi vis sunkiau.

Svarbu, kad kartą apsilankęs internetinėje svetainėje ar socialinėje paskyroje, klientas jūsų nepamirštų – tam reikalinga suasmeninta patirtis ir paskatinimas grįžti dar kartą. Kuo daugiau klientas sąveikauja su prekės ženklu, tuo daugiau galite sukurti jam skirto personalizuoto turinio. Žinoma tam reikalingi tam tikri duomenys: demografiniai rodikliai, prioritetai, lūkesčiai, kuriuos galite sužinoti remdamiesi ankstesne įsitraukimo analize – paspaustomis nuorodomis, atsisiųsta medžiaga ir pan. Sugeneruotą individualią informaciją galite perduoti pasitelkę elektroninio pašto, naujienlaiškių rinkodaros priemones ir kt. 

Personalizavimas taip pat suteiks pranašumą prieš konkurentus – „Deman Gen“ tyrimas parodė, jog naudojant suasmenintą skaitmeninį turinį pardavimo galimybės padidėjo 20%.

Vaizdo įrašai – vienas svarbiausių turinio aspektų 

Ir taip sparčiai didėjantį vaizdo įrašų populiarumą dar labiau paskatino priverstinis susitikimų, konferencijų ir kitų video suklestėjimas skaitmeninėje erdvėje. Vaizdo transliacijos tapo veiksmingu būdu prekiniams ženklams rengti virtualius renginius, vykdyti produktų ar paslaugų reklamines kampanijas, o tuo pačiu pritraukti potencialių klientų, didinti pardavimus ir prekinio ženklo žinomumą. Tokios skaitmeninės rinkodaros formos jau tampa įprastos tiek turinio kūrėjams, tiek jo vartotojams. 

 Tyrimai rodo, jog turinio patrauklumą video formatu labiausiai lemia galimybė greitai gauti informaciją, pateikiamo turinio glaustumas bei vizualinė reikšmė.

SEO – tendencija niekada neišeinanti iš mados

Skaitmeninio turinio ir efektyvios rinkodaros atžvilgiu SEO ir toliau išliks ne mažiau reikšmingas. Priešingai – reikės skirti dar daugiau laiko analizuojant teisingų raktažodžių pasirinkimus, naudoti „nišinius“ raktažodžius, kurie padės kurti unikalų turinį, padedantį sukurti išskirtinumo pranašumą tarp visų kitų. 

Interaktyvumas ir įvairovė – galimybė pasiekti naujas auditorijas

Turinys turi būti kuo įvairesnis, kadangi dauguma vartotojų turi skirtingas mėgstamiausias medijos formas: vieniems patinka žiūrėti vaizdo įrašus ar klausytis informacijos, o kitiems didžiausią įspūdį vis dar sukelia geras tekstas.

Tendencijos rodo, jog gerokai keičiasi ir požiūris į tai – kas kuria turinį. Iš apklausų matyti, jog net 85% žmonių pasitiki kitų vartotojų sukurtu turiniu. Taigi, tai puikus šansas, įtraukti į turinio kūrimą pačios auditorijos narius, o gautą turinį patalpinti savo svetainėje ar socialinių medijų paskyruose, tuo pačiu pritraukiant dar daugiau žmonių, užmezgant diskusijas ir taip didinant įsitraukimą bei klientų sąveiką su prekiniu ženklu. 

 

Na, o jei norite sužinoti daugiau apie šių metų socialinių tinklų tendencijas, skaitykite čia https://thestandup.lt/2021-metai-kokia-bus-socialiniu-mediju-itaka/  

PREV
NEXT

Leave a Comment Cancel Reply

  • Archyvai

    • 2023 m. kovo mėn.
    • 2023 m. sausio mėn.
    • 2022 m. gruodžio mėn.
    • 2022 m. gegužės mėn.
    • 2022 m. kovo mėn.
    • 2022 m. vasario mėn.
    • 2022 m. sausio mėn.
    • 2021 m. gruodžio mėn.
    • 2021 m. spalio mėn.
    • 2021 m. rugpjūčio mėn.
    • 2021 m. liepos mėn.
    • 2021 m. birželio mėn.
    • 2021 m. gegužės mėn.
    • 2021 m. kovo mėn.
    • 2021 m. vasario mėn.
    • 2021 m. sausio mėn.
    • 2020 m. gruodžio mėn.
    • 2020 m. lapkričio mėn.
    • 2020 m. spalio mėn.
    • 2020 m. rugsėjo mėn.
    • 2020 m. rugpjūčio mėn.
    • 2020 m. birželio mėn.
    • 2020 m. gegužės mėn.
    • 2020 m. balandžio mėn.
    • 2020 m. kovo mėn.
    • 2020 m. vasario mėn.
    • 2020 m. sausio mėn.
    • 2019 m. lapkričio mėn.
  • Kategorijos

Susisiekite / Sekite mus

© 2019 STAND UP. Visos teisės saugomos

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami "Sutinku" ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu.
Privatumo politikaSutinku
Privatumo politika

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.