Pastaraisiai metais spartėjantys skaitmenizacijos procesai ir didėjanti konkurencija pranašauja neginčijamą ateitį – tų, kurių nebus internete, nebus visai! Taigi neišvengiamai su šiomis tendencijomis ryškėja ir dar didesnė skaitmeninio turinio reikšmė – internetinė rinkodara reikalauja vis daugiau pokyčių ir lankstumo, o be visa ko dar ir sparčiai keičiasi. Taigi tie, kurie norės sukurti pažangią ir efektyvią turinio valdymo sistemą, turės gerokai „perkratyti“ skaitmeninio marketingo strategijas.
Skaitmeninis turinys – „mikro – akimirkos“ pirkėjo apsisprendimui
Dėl pandemijos susiklosčiusios aplinkybės skaitmeninį turinį privertė dar labiau prisijaukinti ne tik verslus, bet ir žmones – jis tapo neatsiejamu apsipirkimo ir informacijos paieškos įrankiu, todėl žiniatinklius ima išmanyti vis didesnė auditorijos dalis, nepriklausomai nuo jos amžiaus. Tačiau su didėjančia kompetencija, vartotojai tikisi ir greitesnio atgalinio ryšio – „Google“ netgi įvedė terminą „mikro-akimirkos“, kurios apibūdina turinį, pagaunantį klientą „čia ir dabar“, kai jis greitai atranda atsakymus į jam rūpimus klausimus. Tam reikalingas aiškiai, paprastai ir tiksliai suformuluotas turinys, atliepiantis ne tik vartotojo poreikius, bet ir vertybes – kitu atveju, neigiama patirtis jį nuves tiesiai pas konkurentus.
Čia ne mažiau svarbūs ir įvairūs paieškos įrankiai- jų mobilumas ir optimizacija, kurie taip pat prisidės prie efektyvesnios turinio valdymo.
Pakartotinės rinkodaros ir personalizacijos reikšmė
Jau ne vienas tyrimas įrodė, jog kartojimas – vienas efektyviausių metodų reklamoje, kadangi tai padeda labiau įsiminti, o didėjant konkurencijai išlaikyti vartotojo dėmesį darosi vis sunkiau.
Svarbu, kad kartą apsilankęs internetinėje svetainėje ar socialinėje paskyroje, klientas jūsų nepamirštų – tam reikalinga suasmeninta patirtis ir paskatinimas grįžti dar kartą. Kuo daugiau klientas sąveikauja su prekės ženklu, tuo daugiau galite sukurti jam skirto personalizuoto turinio. Žinoma tam reikalingi tam tikri duomenys: demografiniai rodikliai, prioritetai, lūkesčiai, kuriuos galite sužinoti remdamiesi ankstesne įsitraukimo analize – paspaustomis nuorodomis, atsisiųsta medžiaga ir pan. Sugeneruotą individualią informaciją galite perduoti pasitelkę elektroninio pašto, naujienlaiškių rinkodaros priemones ir kt.
Personalizavimas taip pat suteiks pranašumą prieš konkurentus – „Deman Gen“ tyrimas parodė, jog naudojant suasmenintą skaitmeninį turinį pardavimo galimybės padidėjo 20%.
Vaizdo įrašai – vienas svarbiausių turinio aspektų
Ir taip sparčiai didėjantį vaizdo įrašų populiarumą dar labiau paskatino priverstinis susitikimų, konferencijų ir kitų video suklestėjimas skaitmeninėje erdvėje. Vaizdo transliacijos tapo veiksmingu būdu prekiniams ženklams rengti virtualius renginius, vykdyti produktų ar paslaugų reklamines kampanijas, o tuo pačiu pritraukti potencialių klientų, didinti pardavimus ir prekinio ženklo žinomumą. Tokios skaitmeninės rinkodaros formos jau tampa įprastos tiek turinio kūrėjams, tiek jo vartotojams.
Tyrimai rodo, jog turinio patrauklumą video formatu labiausiai lemia galimybė greitai gauti informaciją, pateikiamo turinio glaustumas bei vizualinė reikšmė.
SEO – tendencija niekada neišeinanti iš mados
Skaitmeninio turinio ir efektyvios rinkodaros atžvilgiu SEO ir toliau išliks ne mažiau reikšmingas. Priešingai – reikės skirti dar daugiau laiko analizuojant teisingų raktažodžių pasirinkimus, naudoti „nišinius“ raktažodžius, kurie padės kurti unikalų turinį, padedantį sukurti išskirtinumo pranašumą tarp visų kitų.
Interaktyvumas ir įvairovė – galimybė pasiekti naujas auditorijas
Turinys turi būti kuo įvairesnis, kadangi dauguma vartotojų turi skirtingas mėgstamiausias medijos formas: vieniems patinka žiūrėti vaizdo įrašus ar klausytis informacijos, o kitiems didžiausią įspūdį vis dar sukelia geras tekstas.
Tendencijos rodo, jog gerokai keičiasi ir požiūris į tai – kas kuria turinį. Iš apklausų matyti, jog net 85% žmonių pasitiki kitų vartotojų sukurtu turiniu. Taigi, tai puikus šansas, įtraukti į turinio kūrimą pačios auditorijos narius, o gautą turinį patalpinti savo svetainėje ar socialinių medijų paskyruose, tuo pačiu pritraukiant dar daugiau žmonių, užmezgant diskusijas ir taip didinant įsitraukimą bei klientų sąveiką su prekiniu ženklu.
Na, o jei norite sužinoti daugiau apie šių metų socialinių tinklų tendencijas, skaitykite čia https://thestandup.lt/2021-metai-kokia-bus-socialiniu-mediju-itaka/