Sudėtingos sąvokos paprastai ir kas bus madinga šiais metais – naujausiomis įžvalgomis dalinasi vyriausioji reklamos agentūros „Stand Up“ grafikos dizainerė Viktorija Ivanova.
Namų darbai atlikti: informacijos srautas apie naujienas išanalizuotas ir įvertintas – juk parduoda tas, kuris atkreipia į save dėmesį reklamoje, nuolat domisi naujovėmis ir besikeičiančiais vartotojų įpročiais. Norintiems būti ant bangos grafinio dizaino pasaulyje šiais metais – karščiausių tendencijų TOP 8.
1. Ultraminimalizmas
Minimalistinis minimalizmas arba tiesiog ultraminimalizmas prisikėlė naujam gyvenimui. Pagrindinė priežastis – visaapimantis verbalinis ir vizualinis informacinis triukšmas. Vartotojų akys ir ausys pasiilgo paprastumo ir esmės. Todėl ultraminimalazmo technikoje naudojami tik būtiniausi dalykai, ribota spalvų paletė, paprastos formos.
2. Neonas ir fluorescencija
Vartotojų dėmesiui atkreipti prekės ženklai šiais metais ima drąsiau naudoti rėkiančias spalvas ir neįprastas jų kombinacijas. Aukštųjų technologijų era, pripildžiusi žmonių kasdienybę, vizualinėje reklamoje skatina pritaikyti futuristines ar virtualaus pasaulio tematikas. Efektui išgauti naudojamos sodrios spalvos, neonas, kiberpankui būdinga gličo estetika.
Kalbant apie spalvas, dvispalviškumas (duotone) bei spalvų perėjimai (gradients) šiemet bus irgi populiarūs.
3. „Line Art“
Vienas pagrindinių elementų grafiniame dizaine – linija. Tiesūs elementai asocijuojasi su technologijomis, lenktos linijos – su gamta. Šiai metais dizaine linijos sujungiamos į vieną visumą, grakštėja ir plonėja visa geometrija. „Line Art“, kaip ir minimalizmo kryptis, skatina reklamos kūrėjus tapti vartotojų atžvilgiu mažiau įkyriais, traukti jų dėmesį linijų švarumu ir elegancija.
4. Asimetrija
Simetriškas objektų išdėstymas, kvadratiniai tinkleliai – nusibodęs standartas iš praeities. Todėl simetriškos kompozicijos užleidžia vietą asimetriškumui ir „neišbaigtumui“. Tai leidžia dizaineriams efektyviai ir ilgesniam laikui patraukti vartotojų dėmesį – tarytum ištrinamos suvokimo ribos skatina ilgiau tyrinėti kompozicijas.
5. Neįprasta tipografika ir šriftų įvairovė
Vis daugiau prekės ženklų reklaminėje komunikacijoje atsisako vaizdų ir naudoja tik tipografiką. Tekstiniam žinutės perdavimui pasitelkiami populiarėjantys nestandartiniai, įvairių formų ir linijų šriftai. Vienas madingiausių sprendimų dizaine – tekstų ir grafikos junginys, kai raidės dekoruojamos gėlėmis, geometrinėmis figūromis ir kitais įdomiais elementais.
6. „Op Art“ arba formų deformacija
Abstrakčios, deformuotos objektų kompozicijos pažeidžia standartinio suvokimo taisykles. Vartotojų smegenys siunčia signalą sustoti ir suvokti vaizdo esmę. Nors grafika išlieka statiška, optinė iliuzija sukelia dinaminio žaismo pojūtį. Ši technika ypač tinka reklaminiuose plakatuose.
7. Izometrija iliustracijose
3D objektų vaizdavimas 2D dimensijoje (izometrija) tampa dar labiau paklausesne technika nei anksčiau. Susidaro įspūdis, kad nedidelėje erdvėje sutalpinama visa visata. Išgaunamas paprastumas, aiškumas ir švarumas su gylio efektu šį iliustravimo būdą paverčia pranašesniu už plokščią („flat“) dizainą. Izometrija pravers kuriant infografikas, prezentacijas ir svetainių dizainą.
8. 3D formos
Viena pastoviausių tendencijų grafiniame dizaine – 3D objektų vaizdavimas, kurį dizaineriai papildo elementais, pritaikomais tūriniams objektams. Trimatis dizainas, papildytas metalo, stiklo, plastiko, kailio ir kitomis tekstūromis traukia dėmesį estetiškumu ir tikroviškumu.
Būsite pastebimi, įdomūs ir kitokie vizualinėje reklamoje, kai kaskart generuodami idėjas eksperimentuosite.