Stand UP reklamos agentūra
Apie Projektai Paslaugos Tinklaraštis Komanda Kontaktai +370 620 60799 English MENU CLOSE

Stand UP reklamos agentūra

Stand UP reklamos agentūraStand UP reklamos agentūra
  • Apie
  • Projektai
  • Tinklaraštis
  • Komanda
  • Kontaktai
  •   +370 620 60799
  • English
  • Facebook
  • Twitter
  • Behance

VERSLO KOMUNIKACIJA KORONAVIRUSO SĄLYGOMIS: NEIŠSIŽADĖKIME SAVO VERTYBIŲ IR KLIENTŲ

Tinklaraštis ON 2020 kovo 16

Pandemija paskelbtas Koronaviruso protrūkis vienaip ar kitaip jau palietė kiekvieną iš mūsų. Kol Lietuva kovo 12-ąją bandė suvokti Vyriausybės įvestų apribojimų mastą, Estija pirmoji Europoje paskelbė apie ekonominės krizės pradžią. Kovo 13-ą po ciklono „Laura“ COVID-19 pasiekė ir Klaipėdą.

„Visi turime prisitaikyti prie pasikeitusių sąlygų, elgtis sąmoningai ir apdariai. Nepamirškime, kad  sąvoka „krizė“ (graikų k. –  krisis)  reiškia ne paniką, o naujų galimybių paiešką. Reklamoje ir komunikacijoje – taip pat. Mes esame pasiruošę padėti suvaldyti kritinę situaciją“,- sako reklamos agentūros „Stand Up“ vadovė Inesa Budginė.

Kai ištinka maži ar dideli sunkumai, verslai pirmiausia įjungia taupymo režimą rinkodarai, pamiršta apie savireklamą ir komunikaciją.

“Twitter” rekomenduoja prekės ženklams elgtis racionaliai ir pateikia kelias svarius pasiūlymus:

1. Nedinkite iš interneto, vartotojų matymo lauko ir socialinių tinklų: svarbu laiku pateikti informaciją ir ją nuolat pildyti : galvokite ne tik apie tai, kaip šiandien ar rytoj finansiškai atrodys jūsų verslas.

Išlaikykite ryšį su klientais: informuokite, kaip užtikrinsite jų teisę į įsigytus ar užsakytus produktus ar paslaugas. Kas laukia rytoj, po savaitės ar mėnesio? Išeikite iš komforto zonos ir pagalvokite, kaip galite būti naudingi savo klientams nuotoliniu būdu: patarkite, teikite paslaugas kitokiu formatu, rekomenduokite, pasitelkite online transliacijas, padėkite savo klientams jaustis komfortiškai.

Be to, dabar pats laikas atlikti namų darbus, kuriems galimai stigo laiko ar laisvų rankų:  tarptautinė kompanija „YouScan“, užsiimanti socialinių tinklų monitoringu ir analitika, pateikė naujausios apklausos duomenis. Jie byloja, kad 60 % vartotojų įvardina socialinius tinklus patogiausia ryšio priemone su įmonėmis. O 67 % klientų tikisi, kad jiems rūpimas klausimas bus išspręstas valandos bėgyje. Važiuojamsaugiai laikydamiesi atstumo!

2. Tinkamas komunikacijos tonas – taip pat labai svarbus. Jeigu paruošėte tekstines, vaizdines ar garsines žinutes iš anksto, įsitikinkite, ar neprasilenkiate su šios dienos aktualijomis.

Socialiniuose tinkluose nuvilnijo pašaipi banga, kai tą pačią dieną Vyriausybė paskelbė apie įvedamus griežtus apribojimus šalyje, atšaukiamus renginius ir kelionių į užsienį apribojimus. O viena žinoma astrologė ne ką mažiau populiariame portale dalinosi dangaus kūnų padiktuotais patarimais apie prasidėjusį „tinkamiausią laiką pramogoms ir kelionėms“.

3. Vaikams – išankstinės atostogos, darbdaviams rekomendacijos, kad žmonės dirbtų iš namų, nuotoliniu būdu. Verslams – iššūkis, kaip sudėlioti visus vidinius ir išorinius procesus. Visų mūsų elgsena keičiasi, todėl reikia surasti naujus sąlyčio taškus.

Sekite nuolat atnaujinamą informaciją, stebėkite, kaip į naujas aplinkybes reaguoja partneriai, konkurentai. Visi dviračiai pasaulyje seniai išrasti – užtenka pasisemti gerosios praktikos ir ją adaptuoti savo verslo, jame dirbančių žmonių ir klientų poreikiams. Be blogiosios praktikos.

Koronavirusinis „haipas“ (anglų k. – hype“) – pats netinkamiausias komunikacijos metodas. Nevertėtų šios temos sieti su savo verslu, įvaizdžiu, produktais ar paslaugomis rėkiančios ar pajuokiančios reklamos fone.  Nepaisant to, kad COVID-19 tapo madinga kryptimi „Instagram“, „Youtube“ ir „TikTok“,  koronavirusas – neigiamas reiškinys.  Sąsaja su nepageidaujamu asmeniu, įvykiu ar situacija skaudina ir erzina. Pajuokos ir pokštai čia neveikia. Tai savo kailiu patyrė su koronavirusu siejamas žinomas alaus gamintojas. Anksčiau buvo kitas nesėkmingas prekės ženklo asociatyvumas su lytiniu keliu plintančia liga, kai 80-aisiais rinkoje pasirodė dietiniai saldaniai „Ayds“.

„Saugokime save ir kitus, racionalumas padės išvengti skubotų sprendimų, neapdairių klaidų. Mūsų reklamos agentūra „Stand Up“ pasiruošusi padėti naujų galimybių paieškoje. Etika – dar vienas svarbus niuansas, kaip ir pamatuotas humoras socialiniuose tinkluose“,- sako I. Budginė.

PREV
NEXT

Leave a Comment Cancel Reply

  • Archyvai

    • 2023 m. kovo mėn.
    • 2023 m. sausio mėn.
    • 2022 m. gruodžio mėn.
    • 2022 m. gegužės mėn.
    • 2022 m. kovo mėn.
    • 2022 m. vasario mėn.
    • 2022 m. sausio mėn.
    • 2021 m. gruodžio mėn.
    • 2021 m. spalio mėn.
    • 2021 m. rugpjūčio mėn.
    • 2021 m. liepos mėn.
    • 2021 m. birželio mėn.
    • 2021 m. gegužės mėn.
    • 2021 m. kovo mėn.
    • 2021 m. vasario mėn.
    • 2021 m. sausio mėn.
    • 2020 m. gruodžio mėn.
    • 2020 m. lapkričio mėn.
    • 2020 m. spalio mėn.
    • 2020 m. rugsėjo mėn.
    • 2020 m. rugpjūčio mėn.
    • 2020 m. birželio mėn.
    • 2020 m. gegužės mėn.
    • 2020 m. balandžio mėn.
    • 2020 m. kovo mėn.
    • 2020 m. vasario mėn.
    • 2020 m. sausio mėn.
    • 2019 m. lapkričio mėn.
  • Kategorijos

Susisiekite / Sekite mus

© 2019 STAND UP. Visos teisės saugomos

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami "Sutinku" ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu.
Privatumo politikaSutinku
Privatumo politika

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.