Stand UP reklamos agentūra
Apie Projektai Paslaugos Tinklaraštis Komanda Kontaktai +370 609 94644 English MENU CLOSE

Stand UP reklamos agentūra

Stand UP reklamos agentūraStand UP reklamos agentūra
  • Apie
  • Projektai
  • Tinklaraštis
  • Komanda
  • Kontaktai
  •   +370 609 94644
  • English
  • Facebook
  • Twitter
  • Behance

LiMA DAY KLAIPĖDA’21 – ar dizainas išgelbės pardavimus?

Tinklaraštis ON 2021 birželio 25

„F. Dostojevskis sakė, jog grožis išgelbės pasaulį. Tačiau šiandien kalbėti vien tik apie grožį pasidarė per daug banalu, nes „Cool“ kultūros palydėtuvės jau seniai įvyko“ – kasmetinėje Lietuvos marketingo asociacijos organizuojamoje konferencijoje LiMA DAY KLAIPĖDA’21, teigė „Stand UP“ reklamos agentūros įkūrėja ir vadovė Inesa Budginė, kuri auditorijai pristatė pranešimą tema: „Akivaizdu: grožis pasaulio nebeišgelbės. O ar geras reklamos dizainas gali išgelbėti pardavimus?“ Daugiau nei 300 susirinkusių žiūrovų ji kvietė diskusijai – ar vis dar galime vertinti reklamos dizainą pagal grožio skalę, kokie standartai reikalingi, norint įtikti jaunajai kartai ir kaip, kuriant dizainą galime išnaudoti praeities pamokas?

Reklamą kuria ne marketingo atstovai, o vartotojai

Inesa Budginė teigia, jog pranešimo temą padiktavo ilgametė darbo patirtis. 13 metų veikiančios reklamos agentūros įkūrėja kartu su komanda yra įgyvendinusi daugybę įvairių reklamos projektų, todėl ji užtikrinta – dizainas vienas svarbiausių aspektų, darančių poveikį vartotojui ir sukuriantis reikšmingą prekės ar paslaugos pridėtinę vertę, svarstant – pirkti ar ne. Pasak kūrybos vadovės, profesionalūs ir unikalūs prekės ženklo vizualinio identiteto sprendimai gali būti pagrindinis veiksnys, skatinantis paspausti „call to action“  mygtuką.

 

Savo pranešime I. Budginė pabrėžė, jog reklamos taisykles šiandien diktuoja ne marketingo specialistai, o vartotojai. Norėdami sėkmingai įsitvirtinti ir konkuruoti, prekiniai ženklai turi pasiūlyti ne tik klientų poreikius bei lūkesčius atitinkančius produktus – be tikslingų reklamos priemonių, perpildytoje rinkoje iki išrankiosios auditorijos prasibrauti bus be galo sunku.

Sveiki sugrįžę į ateitį

Skaitydama pranešimą, I. Budginė kvietė žiūrovus trumpam nusikelti į praeitį ir palyginti tuomet vyravusias reklamos dizaino kryptis su šiandiena. Kūrybos vadovė teigė, jog kiekvienas laikotarpis ir jame egzistavusi subkultūra ar stilius – hipiai, „disco“, pankrokas, „skinhed’ai“, sukūrė tam tikras tendencijas, kurių bruožų galime rasti ir šiandien.

Šiuolaikiniame dizaine vyraujantis žmogiškumas ir šiek tiek naivumo, gyvumas ir natūralumas, lengvabūdiškumas ir paprastumas – remiasi į praeityje susiformavusius reklamos bruožus: vartotojams patinka įsimintini herojai, vis dažniau norisi matyti nenušlifuotas „instagramines“ nuotraukas, kuo mažiau filtrų, o kūrėjai renkasi paprastesnius, spalvinius, kompozicinius sprendimus.

Šias įžvalgas, pasak pranešėjos, būtų galima užbaigti mintimi, jog genialumas vis tik slypi paprastume. „Juk rinkoje pasirodęs „Apple“ ir „Macintosh“ kompiuterio išradimas turėjo sukelti reklamos revoliuciją, tačiau vietoj to, įrodė – net inovatyviausius dalykus galima pristatyti sukūrus paprastą pavadinimą ir prekės ženklą“ – sakė ji.

Dizaino užduotis  –  išversti į kliento kalbą jūsų verslo idėjas

Reklamos agentūros „Stand UP“ įkūrėja savo pranešime akcentavo ir tai, jog įgyvendinant prekės ženklo vizualinį išpildymą, svarbu nepamiršti trijų problemų: dizainą lydi limituotas dėmesys, nenuskaitoma žinutė, vartotojas viską greitai pamiršta, todėl įvaizdis turi palikti įspūdį čia ir dabar.

I.Budginė pastebi, jog dažnai nepakankamai vertinama dizaino reikšmė ir neišnaudojamos visos jo galimybės.  Įmonės vizualinis identitetas nėra tik logotipas – tai svarbiausių  elementų visuma: šriftai, spalvos, tekstūra, nuotraukos, pakuotė ir dar daug kitų. Profesionalus ir geras dizainas turi perteikti net tai, kas neapčiuopiama, pavyzdžiui, kvapą, skonį kalbėjimo toną, nes tai irgi gali parduoti – neabejoja kūrybos vadovė.









 

 

PREV
NEXT

Leave a Comment Cancel Reply

  • Archyvai

    • 2023 m. kovo mėn.
    • 2023 m. sausio mėn.
    • 2022 m. gruodžio mėn.
    • 2022 m. gegužės mėn.
    • 2022 m. kovo mėn.
    • 2022 m. vasario mėn.
    • 2022 m. sausio mėn.
    • 2021 m. gruodžio mėn.
    • 2021 m. spalio mėn.
    • 2021 m. rugpjūčio mėn.
    • 2021 m. liepos mėn.
    • 2021 m. birželio mėn.
    • 2021 m. gegužės mėn.
    • 2021 m. kovo mėn.
    • 2021 m. vasario mėn.
    • 2021 m. sausio mėn.
    • 2020 m. gruodžio mėn.
    • 2020 m. lapkričio mėn.
    • 2020 m. spalio mėn.
    • 2020 m. rugsėjo mėn.
    • 2020 m. rugpjūčio mėn.
    • 2020 m. birželio mėn.
    • 2020 m. gegužės mėn.
    • 2020 m. balandžio mėn.
    • 2020 m. kovo mėn.
    • 2020 m. vasario mėn.
    • 2020 m. sausio mėn.
    • 2019 m. lapkričio mėn.
  • Kategorijos

Susisiekite / Sekite mus

© 2019 STAND UP. Visos teisės saugomos

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Spausdami "Sutinku" ar toliau naršydami svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įrašymu.
Privatumo politikaSutinku
Privatumo politika

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.